• gurra1978

Medlem
    14 januari, 2007 vid 15:40

Jag har filmat hela dagen så det kommer en film senare på kulingvarning.nu
    Det var överriggat 2.2 obs 2.2!!! Jag körde 3.7 senare och har aldrig upplevt något liknande. Helt insane! Kanske slänger jag ut en liten trailer.

• jps

Medlem
    14 januari, 2007 vid 15:47

@gurra1978 359647 wrote:

Jag har filmat hela dagen så det kommer en film senare på kulingvarning.nu
    Det var överriggat 2.2 obs 2.2!!! Jag körde 3.7 senare och har aldrig upplevt något liknande. Helt insane! Kanske slänger jag ut en liten trailer.

Gör gärna det. 2.2 det är ju typ som en näsduk eller något…

• danneman

Medlem
    14 januari, 2007 vid 15:49

ja fy fan har aldrig sett björlanda så skräckinjagande.. jag å novice fick 2 vädor i alla fall höhö! 3.7 var på tok för stort!

• johnjrambo

Medlem
    14 januari, 2007 vid 17:22

Haha fy fan gubbs, Gudrun framstod som en varm fisvind i jämnförelse med Per helvettet, förövrigt så är Per ett förbannat töntigt namn på en Orkan, jag hade föredrat, Evil Märta!

Grymt kul med bilderna du tagit!!
    Inte för det var speciellt harmonisk eller spektakulär hardcore segling att kolla på, var survival surf till 110%..”hålla i grejerna o se lite tuff ut”
    Själva hardcore kännslan e bara något som kan upplevas, o något som måste upplevas för att förstå va det var som drog in.,mäktigt.

Ujuj, började med 3.7 o hade noll koll, sen får man ett ännu mindre segel, men inte en suck med 2.2an heller..haha, 2.2!!??!?
    Ett tack som måste synas, är tacket till Henrik Falen som lånade ut sina hardcore Naish prylar för att Rambo bara skulle vara ritkigt galet tokigt jävligt överrigad istället för riktig sjukt förbannat galet överriggad.
    Thanx man..2.2 is the shit.

Klart grym cred till alla ni som brottades i Apelviken idag, ni som var ute på vattnet över huvud taget vart de nu var hän, respekt!
    Endag att minnas, minst sagt.

• j-s

Medlem
    14 januari, 2007 vid 17:47

Gött mos Rambo!

You are the man…. For sure!! :cool2:

• danneman

Medlem
    14 januari, 2007 vid 18:20

Per ett mesigt namn helt klart! men han sopade mattan med mig iallafall! höhö!
    Foto:Criss

• inge

Medlem
    14 januari, 2007 vid 18:28

Rambo..

Detta borde alltså vara du på dessa Naish prylarna för Fahlen såg jag på stranden.

/joakim

• johnjrambo

Medlem
    14 januari, 2007 vid 19:25

jee män, det e Rambo med det beryktade 2.2.
    Kul med bilderna, tack som fasen.

• falle

Medlem
    14 januari, 2007 vid 19:37

Kanonkul idag!!! Survival! Ska skaffa kortare mast o bom till 2.2an 🙂 Verkar behövas i dessa tider… Falle

• ola_p

Medlem
    14 januari, 2007 vid 19:38

Hård satsning grabbar, imponerande. (Å satan vad sjukt litet 2.2 ser ut)

• johnjrambo

Medlem
    14 januari, 2007 vid 19:48

Haha, ja o gurra kollade lite på det vi filmat förut, du ser för jivvla rolig ut med den riggen, du är rätt lång, o den bomhöjden, den varior toppen på cirkus 1m, bomnocken 50cm utanför, haha…fick det hela att se lite spaceat ut, radiostyrd leksaks surfare.
    Riggen passar Rambo bättre, så mitt förslag e att du sjänker det till han:)

• davo

Medlem
    14 januari, 2007 vid 20:14

Gurra o Rambo, nu får ni bjucka på lite filmgodis för oss som såg takpannor flyga istället (en bil sabbad förresten, lite Judgement Day light!).
    Coolt Gurra, Rambo, Falle o alla andra Hellriders!

Vilken jävla pangstart på det nya året, kommer bli så sjukt mkt bra film!

*Håll ut o tappa inte orken för snart ingen så kommer stormen!*

• _frippe_

Medlem
    14 januari, 2007 vid 20:41

Cred till er som var ute och körde. Överriggad 2.2, det är nog få som kört det!

• johnjrambo

Medlem
    14 januari, 2007 vid 20:46

grymt att du kom ut Danneman!!! det e lite hardcore över dig trots allt;)
    Funderar starkt på att ta bort “kicken” på dig.
    Fina bilder.
    Respekt!

• the_novice

Medlem
    14 januari, 2007 vid 22:18

Kul att det blev surf, hade inte Danneman och hans foto-team varit där så hade jag nog aldrig drat ut. Kom bla en kärring och hotade med att tala om för våra föräldrar om vi stack ut och surfade… :shocked:

Har aldrig sett så högt vatten där förut, den bryggan är väl minst 1 m hög?!

Sida 5 av 6

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.