Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Orkar du inte med vissa användare?

• Orkar du inte med vissa användare?

Publicerad av poopzilla på 30 november, 2005 vid 21:11

Med anledning av alla dessa trådar som vägrar att dö och där man hackar på vissa användare i evigheter, så kommer här ett tips.

Använd ignorefunktionen. Klicka på användarnamnet för din antagonist och klicka sedan på ignorera den här användaren. På så sätt slipper man se vad den användaren har för underliga idéer och åsikter.

Thomas

surfslusken svarade 19 år, 1 månad sedan 6 Medlemmar · 7 Svar
  • 7 Svar
  • anonym-anvandare

Medlem
    30 november, 2005 vid 21:47

å härligt!!!
    Men djävlar det var för bra för att vara sant. Men den kanske kommesr, denna behövliga funktion.

Ibland är ju konfen som att sitta fastbunden framför TVn där dom kör Beavis o Butthead non stop. Kul en stund men när man ser att avstängningsknappen är bortskruvad så sprider sig fasan i kroppen…
    oxå Tomas

• herodude

Medlem
    30 november, 2005 vid 21:49

hehe bara att registrera sig så…

• tsss

Medlem
    1 december, 2005 vid 11:36

titta där fanns ju denna funktion i använderlistan. Tropdde det var för bra för att vara sant.
    Tack för tipset!!

• jester

Medlem
    1 december, 2005 vid 14:05

Finns det ingen funktion för att ignorera anonyma postare? Börjar bli seriöst tröt på alla skitinlägg som härstammar från dylika personer…

• anonym-anvandare

Medlem
    2 december, 2005 vid 09:26

Finns det inte någon funktion för att ignorera alla registrerade användare? Jag är så trött på registrerade användares prettostil. Anonyma är mycket skönare, mer avslappnade liksom.

• jester

Medlem
    2 december, 2005 vid 09:48

Svar till:

Finns det inte någon funktion för att ignorera alla registrerade användare? Jag är så trött på registrerade användares prettostil. Anonyma är mycket skönare, mer avslappnade liksom.

[/ QUOTE ]

Skapa ett forum för anonyma användare bara.

• surfslusken

Medlem
    2 december, 2005 vid 14:10

Så där ja, nu har även jag gjort som de flesta andra, dvs lagt in Frippe75 på min “ignore lista”. grin.gif

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Orkar du inte med vissa användare?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.