• acemattias

Medlem
    26 oktober, 2010 vid 19:28

Jag var forbi dar (Nedre Tratte) for att testa men lade ner det.
    Forhallandena ute pa vattnet sag bra ut, men rakna med att fa bara grejorna en bra bit over ett garde, sissta biten behover du en lie for att hugga dig genom vassen och komma ut pa vattnet.

• ag

Medlem
    27 oktober, 2010 vid 08:56

Har också spanat in den viken på flygfoto och den ser ju ut att kunna funka på SSO och SO kanske. Måste ju gå att hitta något bra launchställe där. Någon som rekat vid båtplatserna?

• windyboy

Medlem
    27 oktober, 2010 vid 10:26

Ja precis, nere vid båtarna måste ju gå att ta sig. Blir nästa års projekt att kolla upp detta ställe om ingen annan gör det först. Nu åker våtdräkten långt in i förrådet eftersom nästa trip förmodligen blir Boracay. Hoppas bara jag överlever dieten bestående av industriförpackad fulfisk fram till avresa, denna nerskärning i livskvalite är ett måste för att kunna lägga undan en del från mina två sista csn utbetalningar (någonsin).

• ristarpen

Medlem
    28 oktober, 2010 vid 14:14

Det är lera och byigt. Men det fungerar om man vill. Det måste blåsa på rätt mycket för att det ska vara värt att åka dit runt 10ms i medel annars så blir det nästan inte åkbart.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.