Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Orust imorgon?Någon?

• anonym-anvandare

Member
    28 maj, 2005 at 19:38

Vi är sugna på lite surf men vet inte riktigt vart vi skall åka. Har stor bil med plats för ytterligare 5. Åker från GBG imorgon, dock inte för tidigt.

Johan (Den gamle sheriffen är tillbaks)

Finns kanske på 0302-15636

• bates

Member
    28 maj, 2005 at 23:10

Va sjytton, surfar man på orust nu me´…hade lite funderingar på att åka upp till släkt-huset i sommar…e det möjligt att surfa runt stillingsön??

• anonym-anvandare

Member
    29 maj, 2005 at 06:30

Stillingsön kan du glömma.
    Mårten

• anonym-anvandare

Member
    29 maj, 2005 at 07:49

Mårten! Vilket ställe är det som gäller idag? Är tacksam för lite tips.

/Johan

• anonym-anvandare

Member
    29 maj, 2005 at 08:02

Tänkta köra i skåpesund vid 12.
    Hör av dig på 0707205600.
    Mårten

• metallifredd

Member
    29 maj, 2005 at 08:12

Jasså johan du skall upp till mina trakter?

-Mårten, ta väl hand om honom 😛

hade gärna hakat på men…

• rusiak

Member
    29 maj, 2005 at 08:22

Ahh, vill oxå me…men så är man hemma i djuuuupa värmlandsskogen och tar sig nog inte härifrån förrän i em. Kollar vinden under dagen och sticker ev neråt, Åsa tex, om det visar sig blåsa. Dock verkar det ju vara norrut som gäller.

Ha de kul så hörs vi under veckan! Ha de gott där nere freddan smile.gif

/alex

• anonym-anvandare

Member
    29 maj, 2005 at 08:58

Norr om skåpesund då eller i dom vikarna som är där?
    /Kristian

• teda

Member
    29 maj, 2005 at 09:11

Riktigt ql att där e några som kör på Orust nu !
    Jag var ju nära på att sälja alla leksaker nu när jag flyttar från Lund och har lämnat flickvännen i Apelviken, men då finns det ju hopp nu när jag flyttar hem till Bokenäset (precis norr om Orust)…. gött smile.gif

• anonym-anvandare

Member
    29 maj, 2005 at 09:58

Japp Norrom skåpesund
    Mårten

• ric

Member
    29 maj, 2005 at 23:48

väkommen att kontakta om du skall går ut i närheten av uddevlla någon gång, har bara varit på svalnäs och getskär men det är ganska långt att åka… kul om det fanns hyfsat ställe med folk och lagom långt bort!

• teda

Member
    30 maj, 2005 at 08:43

Jag har lite funderingar på området kring Rotviksbro, där e ju en lång vik. Inte inne i själva viken men någonstans i början, typ baksidan på kampingen kanske skulle funka får vela runt o leta lite. Jag har provat både I viken och på kampingen men de sög rätt hårt….

• ric

Member
    30 maj, 2005 at 09:30

ja i rotviksbro viken kan det kanske gå, där ligger ju vinden på ganska bra ibland. vid bonggården efter infarten “holma” borde man kunna tigga till sig en parkering några timmar då en man ju bara på fel sida vägen för att vara vid vattnet. fast jag har aldrig kollat in den sidan. uppe i viken vit rotviksbro är det lerigt har jag hört. så brukar massa kor gå där och trampa, vill ju inte riskera att få svenska bönders riksförbund att försöka förbjuda sporten då det kanske skulle skrämma kor också tongue.gif
    jag kanske åker ut i dag o kollar fisket isf hoppar jag dit med båten o kollar läget!!

• pjoter

Member
    30 maj, 2005 at 14:52

veckan innan midsommar kommer jag upp till skredsvik så då hoppas jag att ni har reckat ut lite spots så man kan få testa bohusvindarna i draken!
    hur tror ni det kan vara inne i saltkällan? blåser det ssv så blåser det ju rakt in där.
    annars får man väl fixa nån följebåt å köra utanför lysekil eller nåt.

• teda

Member
    30 maj, 2005 at 20:44

Japp har kört i saltkällan men de en jäkla håla … ingen hit precis ..
    de fetaste vore givetvis att köra ut i kutsbandet kring lysekil, men hmm händer det något där så är man duktigt körd utan följebåt. Har kört mitt i gullmarn, typ första gången ja provade kite, gick inte sååå bra, polaren fick släppa sin kite mitt i fjorden o simma in för att hämta en båt för att hämta mig och sin drake ..
    Men är man några så e det ju hyfsat säkert ..

Page 1 of 2

Log in to reply.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Orust imorgon?Någon?

You must be logged in to create new discussions.