• Publicerad av ohlen på 8 augusti, 2008 vid 22:23

har precis gått och köpt en cabrinah contra 14. han jag köpte den av kunde verkligen sin sak och hade varit instruktör tidigare. jaag väger 85 kg är en 14 bra för mig då?

ohlen svarade 16 år, 8 månader sedan 4 Medlemmar · 4 Svar
  • 4 Svar
  • gh0st

Medlem
    8 augusti, 2008 vid 22:49

ja, det är ok. Köp en 10:a som komplement så är du set. Jag kör en 13:a o 9:e o väger lite mindre än dig.

• skotten

Medlem
    8 augusti, 2008 vid 23:23

yeah get a 10 and you are sorted!, welcome to the family man!!

• pjoter

Medlem
    9 augusti, 2008 vid 05:35

behöver inte köpa en 9-10 direkt precis utan det är bara för att fylla ut dom dagarna de blåser mkt för dig. en 14 som första kite är precis lagom. Den kiten kommer funka fint för dig i 5-9m/s i början. sen kommer ud utöka de där vindregistret när du börjar få koll. över 10m/s ska du inte ge dig ut som nybörjare i vilket fall eftersom allt händer väldigt mkt fortare även om man kör en liten kite.

• ohlen

Medlem
    9 augusti, 2008 vid 10:09
    skotten;488511 wrote:
    yeah get a 10 and you are sorted!, welcome to the family man!!

tackar för alla svar

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA