-
osäker
har precis gått och köpt en cabrinah contra 14. han jag köpte den av kunde verkligen sin sak och hade varit instruktör tidigare. jaag väger 85 kg är en 14 bra för mig då?
Logga in för att svara.
Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › osäker
har precis gått och köpt en cabrinah contra 14. han jag köpte den av kunde verkligen sin sak och hade varit instruktör tidigare. jaag väger 85 kg är en 14 bra för mig då?
ja, det är ok. Köp en 10:a som komplement så är du set. Jag kör en 13:a o 9:e o väger lite mindre än dig.
yeah get a 10 and you are sorted!, welcome to the family man!!
behöver inte köpa en 9-10 direkt precis utan det är bara för att fylla ut dom dagarna de blåser mkt för dig. en 14 som första kite är precis lagom. Den kiten kommer funka fint för dig i 5-9m/s i början. sen kommer ud utöka de där vindregistret när du börjar få koll. över 10m/s ska du inte ge dig ut som nybörjare i vilket fall eftersom allt händer väldigt mkt fortare även om man kör en liten kite.
tackar för alla svar
Logga in för att svara.
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Surfzones app (PWA) har installerats.
Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA
För att ge den bästa upplevelsen använder vi teknologier som cookies för att lagra och/eller få tillgång till enhetsinformation. Genom att samtycka till dessa teknologier kan vi behandla data såsom surfbeteende eller unika ID:n på denna webbplats. Att inte samtycka eller återkalla samtycke kan negativt påverka vissa funktioner och egenskaper.
Det uppstod ett problem med att rapportera detta inlägg.
Vänligen bekräfta att du vill blockera denna medlem.
Du kommer inte längre att kunna göra det:
Vänligen observera: Denna åtgärd kommer också att ta bort denna medlem från dina kontakter och skicka en rapport till webbplatsadministratören. Det tar några minuter innan processen är klar.
Aviseringar