Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Östergötland / Fredag
-
Östergötland / Fredag
Publicerad av skutt på 7 september, 2006 vid 12:17Någon som ska ut varamon eller någon annat ställe , verkar som om det ska blåsa ok .
C.C
skutt svarade 18 år, 2 månader sedan 8 Medlemmar · 12 Svar -
12 Svar
-
Drar nog när jag slutar kl 15.. ajaj missar en hel förmiddag:mad: obligatoriskt…arg¤*’grr(knepiga tecken)..
-
Jag är på mellan ca 13-17 ev längre. Frågan är var, då Varamon inte är så bra på NV. Sjövik (SV om Vadstena), Vätterviks eller Hemliga kon? Jag kan tänka mig en session på Hemliga kon och sen dra iväg till Vättern lördag om det blir vind då med.
-
skutt wrote:Någon som ska ut varamon eller någon annat ställe , verkar som om det ska blåsa ok .
C.C
Fan, kan inte på fredag var lite orolig ett tag. Men nu när jag vet att du ska ut så känns det betydligt lugnare igen ! Synd för er andra grabbar bara.
-
Biorno wrote:skutt wrote:Någon som ska ut varamon eller någon annat ställe , verkar som om det ska blåsa ok .
C.C
Fan, kan inte på fredag var lite orolig ett tag. Men nu när jag vet att du ska ut så känns det betydligt lugnare igen ! Synd för er andra grabbar bara.
de e vätterviksbadet som gäller… -
Japps, helt rätt JBI det är vätterviksbadet som gäller
Jag sticker imorn på morgonen! -
När Coffer säger att de blåser bra, då blåser de bra. H-e, vågade mig ut med 12:an efter ett tag trots allt.
Nåväl, var vill herrarna köra imorgon?
Skutt- Hur gick det i Varat sen?
-
Fränt, nu har jag blivit “Fantast” här på Konfen. Nähä? 🙂
Well guys, wajky wajky, nu drar vi till Vättern. Ryktena går om gäss i Vätterviksbadet o vindmätarn i Varat säger 7.2m/s iallafall.
-
Körde i varat i fredags gick bra även där 8-12 vnv byigt inne vid land men ok en bit ut , vi var 2st som körde så ingen trängsel . Körde från tre tiden sol klarblå himmel och vind till att dess att solen gick ner ,klart nöjd .
( Björn . Waroo 9an vilken kanon kite )
C.C
Logga in för att svara.