Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Östergötland snökite – var i helgen?

• walle

Medlem
    27 januari, 2007 vid 13:31

@Biorno 362155 wrote:

Du har hört historien om vargen va?…

fy faen…
    Var uppe i LINKÖPING nu… jevlar vad snö ni har!!!!

Tur jag har bra däck på bilen så jag tog mig fram 😀
    och jevlar vad det blåste hos er med, minst 10m/s om inte mer när jag var där…

är tillbaka i Byn nu och får nöjja mig med staxt över dm med snö och 8-9m/s här i småland, BÄTTRE ÄN inget 😉

• martin

Medlem
    27 januari, 2007 vid 23:53

Det blev två timmar på Himmelstalund idag. Ett jädra tryck i vinden bitvis faktiskt och byarna nådde en bit över 10 m/s kändes det som. Jäkligt oklart vart den vinden kom ifrån, för det kändes som att det inte blåste alls mkt i Linköping. Efterhand fylldes fältet på med lite drivsnö, men det gick igenom till gräset ofta. Soligt och fint dock och en bra dag sammanfattat.

• walle

Medlem
    28 januari, 2007 vid 10:30

då var det mer snö i Norrköping än i Linköping då.

Körde själv bara lite i Gamleby, blev väl 3timmar varv 1,5 i mörker… men eftersom det e gatlyktor på 3 sidor om fältet och månen lyste fint så såg man bra!

eftersom dom lagt skidspåret kors ock tvärs över fältet fick man trängas med en och annan vasalopstränandedåre…

Kommer nog in till Västervik nästa gång det blåser, större ytor där…

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Östergötland snökite – var i helgen?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.