Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Österlen ons, tors, fre??

• Österlen ons, tors, fre??

Publicerad av laina på 4 juni, 2007 vid 22:06

Ska mot östkusten i veckan med jobbet o funderar på att stanna nån dag extra o köra lite. Tydligen rätt nära Vik. Nåra såna locals som hänger här? Är det där man kör el nåt annat ställe i krokarna?

Alltid trevligt att träffa lite folk från andra sidan landet!
    //Lina

kamikazekiteren svarade 17 år, 9 månader sedan 4 Medlemmar · 5 Svar
  • 5 Svar
  • skotten

Medlem
    4 juni, 2007 vid 22:29

HI laina, I am thinking of heading over.. Martin finishes skool tomorrow, so we could be going across a couple of nights camping and drinkin like pirates…

oooooo arrrrrrrrrr

• jonaish

Medlem
    5 juni, 2007 vid 06:07

Jag är local med paj rygg….. torsda ser bra ut!

Kamera man nr 1

• laina

Medlem
    5 juni, 2007 vid 14:01

Hehe, jojo visst..

Gött, då lär jag va där på tors em. Är det Vik som gäller isf? Finns det nåt bra ställe att slagga nära?

• jonaish

Medlem
    5 juni, 2007 vid 14:56

@Laina 388580 wrote:

Hehe, jojo visst..

Gött, då lär jag va där på tors em. Är det Vik som gäller isf? Finns det nåt bra ställe att slagga nära?

Jag har aldrig kört i Vik, Gislöve och borrby funkar fett! Det finns alltid plats i min säng… haha 😉

Tänkte du tälta lr?

• kamikazekiteren

Medlem
    5 juni, 2007 vid 15:20

@jonaish 388586 wrote:

Jag har aldrig kört i Vik, Gislöve och borrby funkar fett! Det finns alltid plats i min säng… haha 😉

Tänkte du tälta lr?

JAg tenkte at telte förra weekenden , men efter en halv flaske jagermeister blev det sengen til morsan til jonaish, fin den! Mysigt

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Österlen ons, tors, fre??

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.