Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Österskär söndag 22/5 — med bilder
-
Österskär söndag 22/5 — med bilder
Publicerad av stefanlindmark på 22 maj, 2011 vid 18:07(ska vara söndag 22/5 — vem kan ändra?)
Starkare grundvind än igår lördag. Uppåt 12-13 som mest i byarna ute vid Trälhavsgrunden. Lite allt möjligt i brädform ute på vattnet. Allt som allt en härlig dag!
mr-jibe svarade 13 år, 6 månader sedan 4 Medlemmar · 7 Svar -
7 Svar
-
Vill inte vara den som är den men borde det inte vara söndag 22/5 i titeln? 😉
-
LeVieux;656294 wrote:Vill inte vara den som är den men borde det inte vara söndag 22/5 i titeln? 😉
Jo, det ska det givetvis vara. Men autofillen i webbläsaren fyllde i 21/5 och efter att man har tryckt “Skicka” går det inte att ändra titeln.
Därav min stilla önskan om hjälp ovanför om någon sneela kan ändra….
Quote:(ska vara söndag 22/5 — vem kan ändra?) -
…men har du tömt kameran ännu? Fick du några bilder från idag?
-
men va f’n.. vågorna kändes mkt större när jag stod o vingla 😀
sköna bilder, var satt du eg? -
jr555se;656318 wrote:men va f’n.. vågorna kändes mkt större när jag stod o vingla 😀
sköna bilder, var satt du eg?Det var egentligen inte mycket vågor utanför stranden, utom när någon båt drog förbi. Utanför Trälhavsgrunden var det mer av vinddrivna vågor.
Knäppte ett par snabba kort från klubbstugan och en del från stenkullen mitt på stranden. Kom ner så sent så jag fokuserade mer på att komma ut på vattnet. Körde mellan ungefär 15 och 18.
-
Inga bilder på dig, jr555se?? skulle va kul o se hur det går med nya b-rädan 😀
Logga in för att svara.