Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Österut i morgon???

• johanw

Medlem
    21 april, 2008 vid 17:01

ssshhhhit passa på de e fan inte dåligt o få köra krille!! bara de kanske e värt o säga upp sig från jobbet… 😛

• krillan82

Medlem
    21 april, 2008 vid 17:27

Prognosen ser käss ut, 9grader strålande sol och 10 – 12 m/s jag och marre drar till bokskogen och kollar på dom där blåa blommorna istället. e nog där vid 12 tiden.

• johanw

Medlem
    21 april, 2008 vid 17:29

vid 12 fan krille ta dig i kragen o skit i o supa ikväll.. de e ju knappt lönt kl 12.. 😛 hade nog sttsta på bokskogen elelr parkvägen…

• jonaish

Medlem
    21 april, 2008 vid 19:58

Alla barnen åkte till borrby å surfa, utom johan! För han skulle jobba… 😉

• johanw

Medlem
    21 april, 2008 vid 19:59

ja de e inte lätt.. hade varit najs men så får de bli

• mr_skans

Medlem
    21 april, 2008 vid 20:33

Om någon vill dra mot Borrby efter kl 10 och vill dela bil, säg till.

Kör från Lund

/Henrik
    0707614088

• pjoter

Medlem
    21 april, 2008 vid 20:37

jag ger mig österut vid 2 tiden imorrn. flex e gött johan. 😉
    nån annan vid den tiden?

• kitemaster

Medlem
    21 april, 2008 vid 23:43

Jag, martin, martin? och Anna (blivande kitebabe) rullar österut i arla morgonstund imorgon. Tyvärr är Martins bil full, annars hade du säkert fått hänka här Krille… Jag tar med grillkött och lite kokt potatis. Har ingen engångsgrill dock, så den som bidrar med det får garanterat en köttabit.
    Ses imorgon!

• jonaish

Medlem
    22 april, 2008 vid 05:15

blåser PUNG, de kommer bli najs!

• mjersen

Medlem
    22 april, 2008 vid 05:21

@kitemaster 459966 wrote:

Jag, martin, martin? och Anna (blivande kitebabe) rullar österut i arla morgonstund imorgon. Tyvärr är Martins bil full, annars hade du säkert fått hänka här Krille… Jag tar med grillkött och lite kokt potatis. Har ingen engångsgrill dock, så den som bidrar med det får garanterat en köttabit.
    Ses imorgon!

niiice!” jag o krille kirrar grillar! ses on de eastcoast!

• pjoter

Medlem
    22 april, 2008 vid 05:40

gott gott gott! de här ser ut att bli riktigt fint!!

• krillan82

Medlem
    22 april, 2008 vid 06:04

marre marre lämna julia på dagis kl 08.30 sen e jag på e du vaken gubben, vakna nu idag ska vi ju leka på stranden kom igen nu. Vi kör direkt efter byggarebob och brum på barnkanalen…. skynda marre

• radikalle_

Medlem
    22 april, 2008 vid 06:57

Jag drar vid 3 från Malmö. Kan du tänka dig att flexa ut en timme senare Pjoter? Nån annan?

• sourra

Medlem
    22 april, 2008 vid 09:22

Man fy faaaaaan vad ni får mycket fin vind. Jag kan inte minnas senast vi hade bra vind här uppe. Se till och spara lite till Habohelgen

• pjoter

Medlem
    22 april, 2008 vid 09:47

e du klar att åka vid 3 kalle eller ska du hämta grejer å sånt? jag slutar egentligen 2 men tänkte sticka från jobbet vid 1 tiden å bara hämta grejerna hemma. känns dock lite onödigt att köra själv dit.

Sida 1 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Österut i morgon???

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.