Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Österut i morgon???
-
Jag har grejerna packade i bilen i Malmö, så jag kan åka 15 prick. Vad säger du?
0733-69 12 16 -
I am prolly going to hit parkis this afternoon, will be bailing early.
-
Blir parkis för oss idag förmodligen, klagshamn levererade inte så mycket vind igår som prognoserna förutspådde och orkar inte chansa idag.
siktar på att va där 17:30
-
Jaa för vi hade ju bara strålande solsken, fett med vind stora vågor grillade kött käka gifflar och surfade bara från 10.30 till typ 16.30.
-
vi glömde ju glass och cola på vägen hem och en självmordbenägen polis.
-
@skejtar_henke 460057 wrote:
Finns fler som jobba Johan..;)
var va du idag henke va kalas på parkis du hade gillat de!! blir nog lite skejt i mrogn om de inte blir vind då me.. e du på?
-
de va fint idag!
vinden mojnade dock på slutet i solnedgången så de va hardcore att hålla sig borta från vitvattnet….
-
Riktigt härlig dag! Erik höjde grillstandaren kraftigt med kött o kokt potatis. Sen att jag fick disken med mig hem är en annan historia 😉
-
Göttt som fan va det och nice med downwinder på slutet. Fanns det nog med vind även andra repan för Pjotor och Kalle?
-
är det någon som lyckades fotta ngt igår, själv låg videokameran inne i marres bil hela tiden. fanns lixom inte tid till att filma
-
tog tre!!! bilder tror jag. ska se om nåt e värt att lägga upp sen ikväll.
downwinder e gott!! men vinden va riktigt taskig andra repan, de e lite kämpigt när man har vitvatten bakom ryggen å kiten bara står stilla med halvslappa linor. 🙂
Logga in för att svara.