Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Östgöta Kiters Winter Party -06
-
mrmille wrote:Borde vi inte släpa ut rille ur garderoben också?
Jag jobbar/partar på Åhyddan den kvällen. Är ni sugna på att festa till solen går upp och köpa bärs av mig i baren så vet ni vart ni går efter logdansen. Coffer…de e åldersgräns 21…
-
Anmälda hitills:
1.Biorno
2.Fredo
3.Coffer
4.Mr.Mille
5.Ms.Mille
6.Walle
7.Maccan
8.Olle
9.JBI -
Rille wrote:Jag jobbar/partar på Åhyddan den kvällen. Är ni sugna på att festa till solen går upp och köpa bärs av mig i baren så vet ni vart ni går efter logdansen. Coffer…de e åldersgräns 21…
Hmm, vart fan e Åhyddan?
-
Kan det vara invigning av nya grottan på Harrys??
Räkna med mig…. -
Coffer wrote:Hmm, vart fan e Åhyddan?
Bakom stationen i Lkpg. Men har du fyllt 21 då? 🙂
-
Hehe
Det brukar va rätt bra drag på den däringa motorcykel klubben. Minns när vi firade borsan där senast.
Fy satanMen men, nu ska vi ha kitefest, inte mc-party
-
Ja men vad kul och gå på Harrys! då kan vi alla få följa med varsin 50 taggare hem…
-
ollfa297 wrote:Ja men vad kul och gå på Harrys! då kan vi alla få följa med varsin 50 taggare hem…
Du kan säkert hitta någon öststats kvinna där också.
-
Biorno wrote:Du kan säkert hitta någon öststats kvinna där också.
De har hittat hem till spisen vid den åldern (harrys åldern)
-
ollfa297 wrote:Ja men vad kul och gå på Harrys! då kan vi alla få följa med varsin 50 taggare hem…
Det finns säkert någon 45 årig gubbe till dig där också om du vill
-
Jag är på givetvis 😉
Kan meddela att Biorno har övergivit allt vad sunt förnuft heter. Nu är det enbart kiten från Ukraina som gäller, uppkavlade ärmar och ryssmössa. Bom är för mesar, hanskar används enbart när det är mer än 25 minus och dricka är vodka om man är törstig. Nya giv för 2006 alltså för Biorno…
Håll till godo:
/Bohn
-
HAhahha, o så undrar han varför man inte hör av sig längre när man ska ut o köra.
Logga in för att svara.