Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Östgöta Kiters Winter Party -06
-
Anmälda hitills:
1.Biorno
2.Fredo
3.Coffer
4.Mr.Mille
5.Ms.Mille
6.Walle
7.Maccan
8.Olle
9.JBI
10.JL
11.Guran
12.Thurs (vi se lite vad som händer men, JBI kanske kan ta med dig som sin son i värsta fall)Småvarm:
Rille -
mrmille wrote:Hehe
Det brukar va rätt bra drag på den däringa motorcykel klubben. Minns när vi firade borsan där senast.
Fy satanMen men, nu ska vi ha kitefest, inte mc-party
Asså, ifall vill ni fortsätta festa EFTER vart ni nu ska, så är ni välkomna ner till klubben på efterfest. Finns viss risk för öststatskvinnor och 50-taggare där oxå, men ölen är iallafall billig… Ta med en bra kite-DVD så blir det lite mysig surfstämning.
-
Biorno wrote:Anmälda hitills:
12.Thurs (vi se lite vad som händer men, JBI kanske kan ta med dig som sin son i värsta fall)
Gays:
RilleWhattafuck! Gay!? Eh, up yours Biorno…
-
Efterfest låter mkt fint !
Angående Gays så finns det gamla Östgöta kiters uttrycket från de första stadgarna:
“Den som inte infinner sig på en Östgöta kiters fest får tåla att utstå spott och spe från de övriga deltagarna”
-
Rille wrote:Whattafuck! Gay!? Eh, up yours Biorno…
heh
borde stå coffer där osså -
Anmälda hitills:
1.Biorno
2.Fredo
3.Coffer
4.Mr.Mille
5.Ms.Mille
6.Walle
7.Maccan
8.Olle
9.JBI
10.JL
11.Guran
12. Bohna
13.Thurs (vi se lite vad som händer men, JBI kanske kan ta med dig som sin son i värsta fall)Småvarma:
Rille
Stebe -
bohn2fly wrote:Jag är på givetvis 😉
/BohnSkulle passa mig lite grann om jag vore dig, bifogar bevis hur det gick för dig på förra festen…
-
mrmille wrote:heh
borde stå coffer där ossåHaha, o hur fan kom jag med i det hela?
Rille ska ju jobba men varför e Stebe bara små varm för.
Trodde han va as het! Sist va han ju på G. haha! -
Biorno wrote:Skulle passa mig lite grann om jag vore dig, bifogar bevis hur det gick för dig på förra festen…
Han återtog ju flaggan sen när han hotade den där småbarnsfamiljen till livet som försökte sno våra öl ute i vattnet. Mycket bra performance där 🙂
-
Anmälda hitills:
1.Biorno
2.Fredo
3.Coffer
4.Mr.Mille
5.Ms.Mille
6.Walle
7.Maccan
8.Olle
9.JBI
10.JL
11.Guran
12. Bohna
13.Thurs (vi se lite vad som händer men, JBI kanske kan ta med dig som sin son i värsta fall)
14 . Christer (skutt)Småvarma:
Rille
Stebe -
Nu är det dags… på lördag smäller det !
Bord är bokat och vi kommer att tillbringa kvällen där vi kommer intaga en god trerätters middag.
Vi samlas klockan 18.45 samlas utanför Flamman Pub & Restaurang.
170kr ska medtagas + xtra kontanter till dricka.
TEMA för kvällen är TYSKT och vi hoppas på fina vinster till bästa kostym från våra sponsorer (ni som vill sponsra detta event kontakta undertecknad)
Vi kommer bland annat få se:
Bohn2fly utföra akrobatiska konster
Fredo leda en headbangar lektion
Guran berätta anekdoter från sin uppväxt i Finspång
Skutt dansa på bordet
etc etcskutt wrote:Anmälda hitills:1.Biorno
2.Fredo
3.Coffer
4.Mr.Mille
5.Ms.Mille
6.Walle
7.Maccan
8.Olle
9.JBI
10.JL
11.Guran
12. Bohna
13.Thurs (vi se lite vad som händer men, JBI kanske kan ta med dig som sin son i värsta fall)
14 . Christer (skutt)Småvarma:
Rille
Stebe -
Biorno wrote:TEMA för kvällen är TYSKT och vi hoppas på fina vinster till bästa kostym från våra sponsorer (ni som vill sponsra detta event kontakta undertecknad)
String ger helt klart bonuspoäng
-
Den som klär ut sig till tysklands nationalfigur, string-emil måste ju helt enkelt vinna!!
Logga in för att svara.