Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Östgöta tisdag
-
Rille wrote:Coffer – det finns is nu i Varat (7 cm) men ingen snö. Roxen rules.
/Rillur
Ah, nice… men finns d ingen snö så får man åka skridskor. Rätt kul d me!
Hwodan er lejet på La Roxa då?
-
Lejet är så här: Typ 1dm snö på hela “Ekängssidan” av sjön. Lite för lätt snö, trycker man till så kanar man på blankisen under. Men…men, det funkar
-
JBI wrote:Lejet är så här: Typ 1dm snö på hela “Ekängssidan” av sjön. Lite för lätt snö, trycker man till så kanar man på blankisen under. Men…men, det funkar
Fan vad skönt att man kan surfa steffo även på tågen nu förtiden !
Det var grymt mkt snö vid jönåker imorse och dit är ju inte långt såg ett par fin fina fält också, kan vara något för söndagen ! -
Trevligt… Men jag kan ju inte trycka till ändå så d spelar ju ingen roll!
A, söndag e jag på!
-
JBI wrote:Ja söndag ser ju fantastiskt ut. 2m/s NV.
/ doktor sadness4’a är det nu och kommer öka !
Grottan imorrn?//Doctor Madness
-
JBI wrote:Ja söndag ser ju fantastiskt ut. 2m/s NV.
/ doktor sadnessBangar JLDS drogn uj naä r man skuklel ta lite cilhhgg !!!
Vi kommer att köra neråt småland i helgen ! Jag kommer nog att vara nere i vimmerby rtatkent från lördag -> ! 😉 m chili con rbcarne ! vi kör på snadöädan 1!
-
Du lär ju inte kunna köra förrän på måndag ändå, o vad ska ni dit o göra… ser ju om möjligt ännu sämre ut där vindmässigt !!!!???
-
Windguru säger 4 m/s nu både lördag och söndag för Roxen. Theyr är något mer positiv. Verkar om man kollar runt lite mer som om söndagen bjuder på lite mer vind än lördan också. Javafan, orkar inte åka runt. Hoppas på tillräcklig vind vid Ekängen/surfklubben.
-
Rille wrote:Windguru säger 4 m/s nu både lördag och söndag för Roxen. Theyr är något mer positiv. Verkar om man kollar runt lite mer som om söndagen bjuder på lite mer vind än lördan också. Javafan, orkar inte åka runt. Hoppas på tillräcklig vind vid Ekängen/surfklubben.
Jag åker nog ut till Ekängen imorgon hyffsat tidigt och börjar pumpa 17 och sen sätter jag mig och glor och väntar på vinden, kanske tar med en flaska sponken om det blir tråkigt (går bra att ringa för rapport)
-
Kör på sön om det blåser åker till Ekängen har jour så jag kan inte lämna stan .
Hoppas på vettig vind och sällskap .Om någon åker dit slå gärna en signal 0706290111
C.C
-
skutt wrote:Kör på sön om det blåser åker till Ekängen har jour så jag kan inte lämna stan .
Hoppas på vettig vind och sällskap .
Om någon åker dit slå gärna en signal 0706290111
C.CJag kommer till ekängen om det blåser. Kan ringa när jag drar.
Logga in för att svara.