Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Ostligt i Uddevalla

• rip

Medlem
    18 augusti, 2010 vid 08:49

Dålig uppslutning bland freestylare…
    Ja, jag satt hemma med 2 bråkande ungar och frugan jobbade kväll. Skit =(
    Härligt att det ändå var surfare ute! Du måste vara en av de få som fått många timmar på vattnet i år, Billie!?!

• billie

Medlem
    19 augusti, 2010 vid 20:18

“Härligt att det ändå var surfare ute! Du måste vara en av de få som fått många timmar på vattnet i år, Billie!?!”

Den här veckan försöker jag göra rekord . Söndag till onsdag var Sund (lite tunt med vind på onsdagen men det gick ändå) Torsdag var jag i Stenungsund tollenäs med bra fart. Fredag blir det tidig surf på Lindesnäs och på Lördag är det dags för King of the fjord . Speedtävling i Torkestorp. Söndag har jag inte bestämt mig var jag skall vara ännu .

Rip … Det finns många skolflickor som vill tjäna en slant på att sitta barnvakt några timmar . Ha ha

Eller bjud med barnen och frugan och skolflickan till Karpatos

http://www.chris-schill.com/2010/de/pro-center-news/news-august-2010.html

• dberg

Medlem
    20 augusti, 2010 vid 05:38

Måseskär har VSV10 i medel just nu. Då är det planing på plattvattnet i Skåpesund. Fast jag får nöja mig med att surfa på datorn. Inte alls bitter… :frown:

• hannesa

Medlem
    24 september, 2010 vid 05:35

Prognosen för lördag ser bra ut!

• billie

Medlem
    24 september, 2010 vid 16:55

Västnytt säger en massa regn men yr säger upphåll . Men kallt blir det . Man får väl hålla sig i vattnet

• jat

Medlem
    24 september, 2010 vid 18:08

Helt klart varmare i vattnet är på land imorgon 😉

• billie

Medlem
    25 september, 2010 vid 16:58

Inte alls så dum dag på Sund i dag . Vi var 6 stycken tappra vindsurfare som fick både vind och lite regn . Vinden var lite svag i början med ökade på under eftermiddagen då det även höll upp. Kan tilläggas att det var ett par kiteare där ocks ifrån Gbg som hittat dit

• dagny

Medlem
    25 september, 2010 vid 19:06

var så fint nu på kvällen körde 5,3 var lite litet men funka ok. tänkte ge mig ut i morgon runt tolv någon mer som skall ut? prognosen ser fin ut.

• billie

Medlem
    25 september, 2010 vid 20:35

PP och jag dyker upp och säkert skredsviksgänget oxå

• lillhagen

Medlem
    25 september, 2010 vid 21:01

Var det byigt idag? Såg lite sketchy ut på VV’s mätare på bron 🙂 Kanske kommer upp och testar imorgon

//Henrik

• billie

Medlem
    26 september, 2010 vid 07:33

Inte direkt byigt utan i början så blåste det bara 6-7 m/s som sedan ökade något . Man upplevde inte det som byigt utan mer att när vinden var där så var den jämn.Mätaren på bron sitter ett par meter över vägbanan i det södra körfältet precis där virarna börjar om man kommmer norrifrån . Så den visa konstiga resultat på No och O .

• oden031

Medlem
    27 september, 2010 vid 07:16

Blev det något mer kört i helgen?
    Funderar på att köra efter lunch idag måndag, är det någon mer som ska ut idag?

• lillhagen

Medlem
    27 september, 2010 vid 08:20

Tog mig aldrig upp till Uddevalla utan det blev Sillvik igår och retur idag vid 16-tiden om vinden håller sig…

• billie

Medlem
    27 september, 2010 vid 08:35

Jag kommer till Sund och man kan hoppas på lika mycket vind idag som igår(Söndag) Vi var cirka 24 kitare och 7 vindsurfare där hela dagen .

• lillhagen

Medlem
    27 september, 2010 vid 08:45

Va körde ni för storlekar i Sund igår?

Sida 2 av 3

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Ostligt i Uddevalla

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.