Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing OT men lär vara najs, i Göteborg

• sourra

Medlem
    26 oktober, 2010 vid 13:31

Amen vafan…! Bara för att man ska lämna stan till helgen. K*K!

• svinet

Medlem
    26 oktober, 2010 vid 20:38

Verkar ju vara fett! Om jag inte skall till Skåne så får man la dra dit. Skall du dit Ola?

• hattfan

Medlem
    27 oktober, 2010 vid 05:56
    Svinet;637396 wrote:
    Verkar ju vara fett! Om jag inte skall till Skåne så får man la dra dit. Skall du dit Ola?

Ja fan det tror nog allt! Ser ju ut att kunna bli storslaget!

• svinet

Medlem
    27 oktober, 2010 vid 07:10

Fett! Om jag stannar i gbg under helgen är jag på. Men vetifan om det inte bara blir på supat för det verkar (om det håller) funka i torkel 🙂

• hattfan

Medlem
    27 oktober, 2010 vid 07:58
    Svinet;637425 wrote:
    Fett! Om jag stannar i gbg under helgen är jag på. Men vetifan om det inte bara blir på supat för det verkar (om det håller) funka i torkel 🙂

Hade varit riktigt fint med lite torklande i helgen. Måste fixa mig ett par varma vantar bara. Vi kanske kan sällskapa ner om det håller sig.

• pjoter

Medlem
    27 oktober, 2010 vid 09:23

Grymt!

Bara min förkylning släpper så ska jag ju ändå till gbg.

• erikponti

Medlem
    27 oktober, 2010 vid 09:55
    hattfan;637430 wrote:
    Hade varit riktigt fint med lite torklande i helgen. Måste fixa mig ett par varma vantar bara. Vi kanske kan sällskapa ner om det håller sig.

JAG ÄR PÅ!!! 🙂

• svinet

Medlem
    27 oktober, 2010 vid 11:28

gött! Du kan väl låna ett par av mig annars om du inte hinner fexa

• johnk

Medlem
    27 oktober, 2010 vid 13:45
    Svinet;637425 wrote:

Hoppas regnet kan lugna ner sig lite bara så är jag nog på. Måste kolla upp vägen så jag hittar. Har inte varit där på 2 år tror jag.

• smaskens

Medlem
    27 oktober, 2010 vid 14:02

Ajaj jag får ont i skenbenen bara jag tittar på trailern.

Hoppas på lite kiting på lördagen…

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing OT men lär vara najs, i Göteborg

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.