Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Otroliga Idioter

• joce

Medlem
    29 september, 2001 vid 08:14

precis, samma lösen och user till alla mindre känsliga konton.
    Det är jäkligt irriterande när man inte kan välja lösen eller user, utan blir tilldelad dem istället.
    Då kan man lika gärna lägga ner skiten…

• anonym-anvandare

Medlem
    29 september, 2001 vid 08:49

jag kan hålla med om att det blir en hel del barnsliga inlägg, men ibland är det ändå lite kul att läsa dom.. och hälften av dom barnsliga inläggen är ju gnäll på att folk skriver barnsliga inlägg!? som det här..

• anonym-anvandare

Medlem
    29 september, 2001 vid 09:06

Kan bara hålla med helt och hållet. Men det kanske inte är fel på den här sidan
    utan att du ach andra vettiga skulle befinna sig på någon annan sida.
    Mvh. Annan vettig!

• anonym-anvandare

Medlem
    29 september, 2001 vid 16:09

Och du gnäller aldrig, eller? O,nej inte du inte.

• anonym-anvandare

Medlem
    29 september, 2001 vid 17:45

Press och uttalandefrihet, glöm inte det…

• voodoo

Medlem
    29 september, 2001 vid 19:43

Men hallå!!
    Det är ju inte så att man måste lämna ut hela sitt liv för att skaffa sig en signatur!!
    Och det skulle säkert bli lite seriösare här om de flesta “orkade” logga in.

• anonym-anvandare

Medlem
    29 september, 2001 vid 20:45

Snart blir du anklagad för ..dina fria synpunkter och prickade , typiska byråkratiska ideer. Du kommer att få böter för dina fria synpunkter.

Gubben

• anonym-anvandare

Medlem
    29 september, 2001 vid 23:51

Jag är för ovanlighetens skull lyckligt singel just nu och vill gärna förbli det ett tag, så raggning vet jag inte om nån lyckas med, men försöka kan man ju alltid.

Men visst kan vi lära känna varann Pher.
    Och jag delar gärna romantiska solnedgångar via webcam hos ÖWC om någon föreslår det igen…

Jag gillar konfen, som en lördagsgodispåse, vissa gillar man, andra inte, men godis är det alltid.

Tack för att ni reagerar på detta ställe. Det är det som räknas.

Däremot måste jag säga att det känns lite komiskt och “onödigt” att läsa ett svar från Anonymous till Anonymous: “Och du gnäller aldrig, eller?” . Syftar du då på Anonymous Dude 1, 2 eller kanske till och med 3?

Ibland känns det som att man snackar med EN person som heter Anonymous. Snälla, det skulle göra mig så glad, skaffa användarnamn. Se bara på Voodoo, han är redan kändis…

Hanna

• adde

Medlem
    30 september, 2001 vid 11:22

Men den som sköter sidan måste väl inte tillåta alla att skriva på/i den?

Man är fri att säga, tycka och trycka vad man vill. Men man är inte tvingad att upplåta sin tidning/radiokanal/hemsida/etc. åt vem som helst att tycka i.

Skaffa en egen diskussionsgrupp och tyck i den.

/adde

• anonym-anvandare

Medlem
    30 september, 2001 vid 14:48

Hjälp nu är Polisen snart framme .

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Otroliga Idioter

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.