Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Oväntad bild på aftonbladet.se/e24

• ludde_l

Medlem
    5 december, 2011 vid 08:04

Kul att det står kitebrädor i texten bredvid!

• dr-masse

Medlem
    5 december, 2011 vid 09:22

Ja, jag såg det också… fast jag har iofs för mig att North har byggt en kitebräda i Textreme oxå.

Och en sökning gav detta – http://www.netcomposites.com/newspic.asp?6934

• marden

Medlem
    5 december, 2011 vid 09:45

mina skridskor har det materialet i sig…o dom var också dyra 😉

• sinker

Medlem
    5 december, 2011 vid 15:58

Coolt, men mindre coolt att det används för att höja priset…

“Men vi såg när man tillverkade en kitebräda i vårt material att de kunde höja priset med 200 euro… Det vi erbjöd var dels en lättare bräda men också en historia om varför brädan är lättare.”

• electric

Medlem
    5 december, 2011 vid 22:59

Textreme har också figurerat i Ny teknik ett par gånger, senast 20 augusti: “Svenskt supermaterial i ny vindsurfingbräda – Fanatic, en storaktör inom vindsurfing, släppte nyligen sina brädor för 2011. I det vräkigare åket återfinns svensk kolfiberväv med svårslagna egenskaper för styrka och vikt.” http://www.nyteknik.se/nyheter/innovation/tillvaxtforetag/article2459884.ece

/Lars

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Oväntad bild på aftonbladet.se/e24

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.