-
Oxnö
Körde ut till Oxnö(Stockholm) på vinst och förlust, hade med en 295:a med 8,5m2, det var bara jag där men det blåste 8-9 m/s hela tiden. På slutet ökade det faktiskt. En härlig dag.
/Håkan
Logga in för att svara.
Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Oxnö
Körde ut till Oxnö(Stockholm) på vinst och förlust, hade med en 295:a med 8,5m2, det var bara jag där men det blåste 8-9 m/s hela tiden. På slutet ökade det faktiskt. En härlig dag.
/Håkan
Man åker nynäsvägen söderut, svänger av där det står Jordbro på skylten.
Sedan åker man mot dalarö, efter ett (bra)tag svänger man av mot Gålö.
Sedan fortsätter man nästan ändan till slutet(typ ett par hundra meter innan vägen tar slut vid en militärförläggning svänger man vänster).
Ledsen att jag inte kommer ihåg vad det står på skylten.
Fortsätt sedan till du kommer till en stor grusparkering.
Parkera där o släpa prylarna ca 100 meter genom skogen.
Väl där så är det fruktansvört vackert och öppet =)
Joce
Logga in för att svara.
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Surfzones app (PWA) har installerats.
Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA
Det uppstod ett problem med att rapportera detta inlägg.
Vänligen bekräfta att du vill blockera denna medlem.
Du kommer inte längre att kunna göra det:
Vänligen observera: Denna åtgärd kommer också att ta bort denna medlem från dina kontakter och skicka en rapport till webbplatsadministratören. Det tar några minuter innan processen är klar.
Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Oxnö
Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.