Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Ozone C4 i brasil!

• Ozone C4 i brasil!

Publicerad av virena på 13 oktober, 2009 vid 12:52

Hej hopp!

Har inte steffosurfat sa mkt sa jag vet inte om ni hunnit testa C4an annu. Fick mig en kort test igar pa 11an. Trots att vinden var valdigt knapp sa kandes det som ett gott framsteg i utvecklingen. Jag upplevde sport kitesen i ar valdigt tunga, efter som jag inte ar nat muskel berg som en viss wakeNils:smile:

C4an var grymt mycket lattare och popen 10ggr battre. Man behovde knappt trycka ifran. Det lilla jag han n kanna pa den. Relaunch ocksa super latt. Dock lite ostabilare i byigvind pa land, men det ar val inte sa konstigt. Sen skall man ju inte sta pa land med kiten, skall ju vara ute och aka:laugh:

Jens finns det nagra mojligheter att fa ner nagon kite hit. Jag tror att jag har nagra vanner som kommer hit skall se om de kan ta med sig. Nar kommer den till sverige om den inte redan kommit?

wakenils svarade 15 år, 6 månader sedan 4 Medlemmar · 4 Svar
  • 4 Svar
  • _sofia_

Medlem
    13 oktober, 2009 vid 15:51

Låter spännande! jag ska få testa den i början på december i nya zeeland, ser fram mot det!

Virena ska du satsa på PKRA Brazil som går i november?

• milkman

Medlem
    13 oktober, 2009 vid 19:01

Hej. Jag heter Jens och får alltid testa produkter jag jobbar med sist :/

Haha. Typiskt 🙂 Det ska tydligen finnas ett 20tal C4 ute i världen, kul att du fick chansen att köra en en stund. I övrigt så är hela serien färdig nu, det enda som håller lansering är att de inte fått 50cm bommarna klara än. De ska finnas i Sverige i början av November, men annars så skickar jag dit du är, inga problems 🙂

• virena

Medlem
    13 oktober, 2009 vid 21:07
    _Sofia_;583088 wrote:
    Låter spännande! jag ska få testa den i början på december i nya zeeland, ser fram mot det!

Virena ska du satsa på PKRA Brazil som går i november?

Ha ha, jo PKRA vore nat, bli utskrattad:laugh:

Kul att du skall testapa NZ

Jens:) Later toppen, sa fort du vet nat sa sager jag vilka storlekar som ar aktuella, som laget nu 9a och 11a, men beror ju pa hur sent det blir pa sesongen:)

Kram pa er

• wakenils

Medlem
    15 oktober, 2009 vid 19:31

du har det för bra virena! gött att kiten kändes bra, årets sport+ är ju varit riktigt nice så ska bli kul att testa
    jens du får se till att få hem c4’an snart, eller snarare få över den till västkusten!

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA