Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Ozone Instincts och Nobile brädor i Varberg Lördag

• sourra

Medlem
    17 maj, 2008 vid 21:34

Ja det var en jävla fin resa. Jag var på väg över till Norra Näs och morsa på alla er som var där men vi vek av söderut istället.Det var redigt gött å få träffa på lite smådyningar utanför viken. Jag har inte sett en våg sen i februari.

• johnk

Medlem
    17 maj, 2008 vid 21:36

@lillsmurfarn 466215 wrote:

O-son Sög

Bästa recensionen ever. Gillar speciellt den detaljerade motiveringen.

• haze

Medlem
    17 maj, 2008 vid 22:56

När kom ni då sourra? Morgonen var fin i björkäng och som sagt eftermiddagen. Dan sug pung riktigt..

• jonaish

Medlem
    17 maj, 2008 vid 23:18

tack för idag, men var va tjockis-gonzi??…upp med pics sourra!

• sourra

Medlem
    17 maj, 2008 vid 23:37

Vi kom ned till Björkäng vid kl 20 men Lina och Nils åkte direkt dit och de var där strax innan 18. Här är lite bilder som Jonaish tagit med min kamera idag. Tyvärr lyckades han pilla till det så det blev ISO800 så bilderna är lite korniga men what the hell…

1. Bastutunna vid spoten borde vara obligatoriskt.
    2. Neven a.k.a. Gandalf a.k.a. Kroaten a.k.a. Kvasten a.k.a. Dinjevla Fifan a.k.a. Juggen. Kärt barn har många namn.
    3. Ni som säger att Jens bara står på stranden får omvärdera er världsbild. Milkman på väg ut på surfet.
    4. Silversurfarn på väg till Danmark.
    5. Jezaja på väg mot skyarna
    6. Näsblods-Nils, lika frusen som fager.
    7. En Naish Cult och en Ozone
    8. Fråga mig inte varför Jonaish tog den här bilden men den fascinerar mig. Den pungen fascinerar mig. Eller är det magen som går ned i speedobrallorna och hela vägen bak?
    9. Herr Sourra just inkommen från downwindern med The Green Bastard i sin hand och Rusiak uppe i högra hörnet.
    10. Fru Sourra på väg ut med brädan som hon älskar mer än hon älskar sin pojkvän.

• jonaish

Medlem
    17 maj, 2008 vid 23:44

fîïfan va jag är duktig på å ta bilder!

• wakenils

Medlem
    18 maj, 2008 vid 07:23

@jonaish 466232 wrote:

ja fan, 2 åkbilder på 3 timmar e inte dåligt!

• neven

Medlem
    18 maj, 2008 vid 09:44

Är det en bastu som skall installeras? Skulle vara grymt om man fick använda den efter kalla surfdagar… 🙂

• wakenils

Medlem
    18 maj, 2008 vid 09:47

den hoppade ut nakna gubbar ur den under kvällen så den är nog i full gång… den var där förra året med

• sourra

Medlem
    18 maj, 2008 vid 09:54

@jonaish 466232 wrote:

Hehe, du får nog jobba lite på fokuseringen och placeringen bara. 395 bilder och av de var 20 skarpa. Av de 20 skarpa var 10 rena motljusbilder =)

• jonaish

Medlem
    18 maj, 2008 vid 10:24
    sourra;466272 wrote:
    Hehe, du får nog jobba lite på fokuseringen och placeringen bara. 395 bilder och av de var 20 skarpa. Av de 20 skarpa var 10 rena motljusbilder =)

bullshit… bevisa!

• sourra

Medlem
    18 maj, 2008 vid 10:41

Genom att lägga upp 385 kassa? Jag kan lyfta raw-bilderna ur papperskorgen och skicka över så får du se om jag missat några väl dolda guldkorn =)

• sourra

Medlem
    18 maj, 2008 vid 11:15

Men du Jonas, gläds åt de som blev bra istället. Med tanke på att du inte fått nån vidare instruktion hur du ska göra och inte göra tycker jag det blev bra.

• wakenils

Medlem
    18 maj, 2008 vid 11:18

@sourra 466292 wrote:

Men du Jonas, gläds åt de som blev bra istället. Med tanke på att du inte fått nån vidare instruktion hur du ska göra och inte göra tycker jag det blev bra.

vad är det här? ett inlägg från kickboxaren som inte är genomsyrat av bitterhet? kan det vara så enkelt att sourra fått surfat 2 dar i rad och kört sin greenbastard tills benen vikt sig eller hängde lina upp kitesen och dräkterna igår?

• sourra

Medlem
    18 maj, 2008 vid 12:08

All of the above.

Sida 2 av 3

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Ozone Instincts och Nobile brädor i Varberg Lördag

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.