-
Ozone Summit
Hej, någon som hittat något bra test på nätet? Försöker finna någon rationell anledning att byta från manta m2
Logga in för att svara.
Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Snökite › Ozone Summit
Hej, någon som hittat något bra test på nätet? Försöker finna någon rationell anledning att byta från manta m2
Calle Ewald fick testa en prototyp Summit i våras och var väldigt nöjd. Själv är jag i samma läge som dig och funderar på om jag skall ge upp min M2. Fick tips av Kaj att FlySurfer har nya drakar på G efter nyår med så personligen tänker jag vänta lite.
Tjena.. Vi får hem de första själv nu. De släptes i veckan så snart kommer nog lite reviews.
Nu var jag med och testade en tidig prototyp och den var grym. Så olik tidigare kiter på bra sätt att vi måste köra lite demo nu innan jul/nyår. Vart bor du? Vore kul om vi kunde få till nått där du bor!…
Logga in för att svara.
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Surfzones app (PWA) har installerats.
Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA
Det uppstod ett problem med att rapportera detta inlägg.
Vänligen bekräfta att du vill blockera denna medlem.
Du kommer inte längre att kunna göra det:
Vänligen observera: Denna åtgärd kommer också att ta bort denna medlem från dina kontakter och skicka en rapport till webbplatsadministratören. Det tar några minuter innan processen är klar.
Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Snökite › Ozone Summit
Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.