-
Ozone Summit
Hej, någon som hittat något bra test på nätet? Försöker finna någon rationell anledning att byta från manta m2
Log in to reply.
Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Snökite › Ozone Summit
Hej, någon som hittat något bra test på nätet? Försöker finna någon rationell anledning att byta från manta m2
Calle Ewald fick testa en prototyp Summit i våras och var väldigt nöjd. Själv är jag i samma läge som dig och funderar på om jag skall ge upp min M2. Fick tips av Kaj att FlySurfer har nya drakar på G efter nyår med så personligen tänker jag vänta lite.
Tjena.. Vi får hem de första själv nu. De släptes i veckan så snart kommer nog lite reviews.
Nu var jag med och testade en tidig prototyp och den var grym. Så olik tidigare kiter på bra sätt att vi måste köra lite demo nu innan jul/nyår. Vart bor du? Vore kul om vi kunde få till nått där du bor!…
Log in to reply.
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Surfzones app (PWA) har installerats.
Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA
There was a problem reporting this post.
Please confirm you want to block this member.
You will no longer be able to:
Please note: This action will also remove this member from your connections and send a report to the site admin. Please allow a few minutes for this process to complete.
Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Snökite › Ozone Summit
You must be logged in to create new discussions.