• pepa

Medlem
    1 juli, 2004 vid 04:40

Just det din liar liar. Kolla Steffo om en timme my ass.

• gogga

Medlem
    1 juli, 2004 vid 11:47

heng! E de din mössa jag hittade igår? Santa Cruz??

• hengo

Medlem
    1 juli, 2004 vid 13:00

det är nog oskars mössa

• fuwen

Medlem
    1 juli, 2004 vid 14:10

Hej hej…ja det är nog oscars mössa om den är svart med gul text. Hej Hengo förretsen-jag glömd juhh säg hejdå till dig! ha det bra i umeeee…kramar sophiaaaa (jag sitter på mitt jobb och har inget att göra…därför är jag ute på steffo och roar mig) shouoo

• hengo

Medlem
    1 juli, 2004 vid 17:35

hahaha har du steffo, hahah laugh.gif
    säg åt osk att lägg upp film på steff!!
    puss

• rambo_johnson

Medlem
    1 juli, 2004 vid 18:36

Svar till:

Hej hej…ja det är nog oscars mössa om den är svart med gul text. Hej Hengo förretsen-jag glömd juhh säg hejdå till dig! ha det bra i umeeee…kramar sophiaaaa (jag sitter på mitt jobb och har inget att göra…därför är jag ute på steffo och roar mig) shouoo

[/ QUOTE ]

Halleå Kusen, har du hittat hit igen

• ozzcarr

Medlem
    1 juli, 2004 vid 21:48

Dr.divX funkar ju fan inte, det blir bara skit. Satt hela natten igår men fick inte rätt på det. Någon som kan tipsa mig om hur man gör. Orginal filmen e på en gig så den måste bli mindre. Gick resan bra heng? Peps lugna hästarna…den som väntar på nått halvgott väntar aldrig för länge!

• hengo

Medlem
    2 juli, 2004 vid 01:03

fyfan va illa du!! men skicka hela orginalfetfilmen till lillebror så kanske jag kan fix!
    hälsa alla!

• fuwen

Medlem
    2 juli, 2004 vid 08:48

mmm..det har jag…jag har inte så mycket att göra på mitt jobb just nu, så e inne lite här! Tack för jättefin tavla och fint halsband till studenten…blev jätteglad=)
    När ska du lära mig kita förresten?! hälsa fia!

• fifi

Medlem
    2 juli, 2004 vid 08:51

han kommer nog aldrig lära dig sophia, men vi kan nog se till at du får kita i alla fall…….

• gogga

Medlem
    2 juli, 2004 vid 12:21

Säg till när filmen är uppe

• rambo_johnson

Medlem
    2 juli, 2004 vid 12:27

Svar till:

han kommer nog aldrig lära dig sophia, men vi kan nog se till at du får kita i alla fall…….

[/ QUOTE ]

hon ska inte ut, livsfarligt…

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.