Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › På fredag, då jälar blire Gålö!
-
På fredag, då jälar blire Gålö!
Publicerad av svenne på 26 september, 2007 vid 10:52Gålö! *klapp* *klapp* *klapp* Gålö! *klapp* *klapp* *klapp*
svenne svarade 17 år, 2 månader sedan 15 Medlemmar · 27 Svar -
27 Svar
-
Gislövshammar ser väl rätt bra ut också på fastlandet…:)
-
He, he, där kom den. Har det inte varit märkligt tyst om Gislövs? Igen…
-
Nja, packar nog stora segel och drar till Näsby Park istället…
-
Barnens Ö, någon? Ser ju ut att hålla hela em. Förvisso bättre drag söderöver.
Thomas
-
Gålö är ju jämt så platt finns det inget bra vågställe på nordost ?
-
Blir nog Torö för min del. Räknar inte med några vågor denna gång men det kan bli hyffsat platt där på NO och O.
/ Filip
-
Oregistrerad
Gäst26 september, 2007 vid 17:42Näsby park bokat för fredag, Kapellskär på lördag./
-
@philippos 418166 wrote:
Blir nog Torö för min del. Räknar inte med några vågor denna gång men det kan bli hyffsat platt där på NO och O.
/ Filip
Hmm, går du i vid stenstranden då?
/ Calle -
Kommer jag bara ifrån jobbet i anständig tid så är jag given på Gålö. Ser bra ut!
-
Jag hoppar över Näsby park denna gång, trots bra prognos, och drar till Gislövs. Skicka gärna några bilder hur ni hade det sen ; )
dr Masse, nu får du nog pallra dig iväg från familj och jobb för att prova lite ordentlig vågsegling i Sverige.
-
Hur fungerar Gålö när vinden ligger mer åt rak ostlig än åt nordost? Någon som vet?
Är Fågelöudde bättre då?
Filip
-
@gurra1978 418183 wrote:
Jag hoppar över Näsby park denna gång, trots bra prognos, och drar till Gislövs. Skicka gärna några bilder hur ni hade det sen ; )
dr Masse, nu får du nog pallra dig iväg från familj och jobb för att prova lite ordentlig vågsegling i Sverige.
Ouch, that hurt! Sparka på de som redan ligger ner – göööör det. 😉
-
@gurra1978 418183 wrote:
Faktum är att det var uppe rejält, men jag får inte ihop det denna gång. Valet mellan en dag till Gislövs eller tre-fyra på Västkusten om en vecka eller två föll ut till det senares fördel.
Hoppas ni får grym segling där imorrn, och inte alltför mycket regn på er! (vissa proggar pekar på rätt mycket regn runt Gislövs imorgon…)
Bättre prognos för Gislöv kan väl det knappt bli. Och oj, vad tyst det är här på konfen… 😉
Logga in för att svara.