Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing På grund i Haga Park?

Taggad: 

• På grund i Haga Park?

Publicerad av anonym-anvandare på 1 april, 2002 vid 10:56

Har haft lite bottenkkänning när jag gippat lite för nära stranden i Haga Park med lillvågisen och 22 fena. Nu när man ska börja med formula och träna i Haga Park undrar man lite hur det går att ta sig fram med en 70 fena? Nog för att jag kan tänka mig att gå en bit ut till djupare vatten men hur är det med djupet lite längre ut. Kan man råka ut för bottenkänning i sundet??Vandrande sandbankar?

peter-andersson svarade 22 år, 8 månader sedan 2 Medlemmar · 1 Svar
  • 1 Svar
  • peter-andersson

Medlem
    1 april, 2002 vid 11:20

Tjena!
    Jag har varit o racat på haga en hel del på 62 fena, och jag har aldrig haft några problem med bottenkänning, kör brädan på del håll ut över de första tre sandbankarna o sen e det bara o vända på den o dra järnet, ute i sundet tror jag inte det är några problem med bankar, däremot tror jag att det ligger några stenar mellan öarna?

///Peter

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing På grund i Haga Park?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.