Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › På tisdag smäller det!
-
På tisdag smäller det!
Publicerad av simoneburgess på 14 mars, 2009 vid 17:55Då inleder jag min surfsäsong, habo tisag!
Dyker några andra upp? Landar runt 11-12. Har sagt upp mig från jobbet så det inte ska störa med surfingen 🙂
johanw svarade 15 år, 12 månader sedan 6 Medlemmar · 17 Svar -
17 Svar
-
😀 Konoon prognos tisdag! Skippar jobbet 12 och launchar-lunchar i HABO..
-
jobbar nog in lite på måndag så jag kommer typ 3 🙂 kommer du skotte jävel?
-
Ja, skottis, kan du inte ta och pallra dig ut? Har inte sett dig på år och dag!
-
Så jävla gött att man har nån jävla kurs på tis efter jobbet. Helt underbart att sitta å lyssna på nån gubbe i ett rum när solen skiner och vinden piskar utanför. Men jag ska tänka på er jag LOVAR
-
@SimonEBurgess 534925 wrote:
Vad jobbar du med nuförtin’ Johan?
Elektriker.. när kommer du till habo?
@Krillan82 534929 wrote:
Så jävla gött att man har nån jävla kurs på tis efter jobbet. Helt underbart att sitta å lyssna på nån gubbe i ett rum när solen skiner och vinden piskar utanför. Men jag ska tänka på er jag LOVAR
lungt krille jag ringer dig sen o säger om de va gött
-
its all good chrille, looks like wed will be nice as well, I dont know if I will be there, I have a project to finish for tuesday… meaning I will be in the office, but if I can get it in tomorrow, then I will be there tues and wed. Would be nice to see you dudes again, Habo hasnt really been on my hitlist of most awesome spots recently : )
-
Gött att höra skotten, Har du fått jobb nu? vad jobbar du med nu?
-
@skotten 534940 wrote:
its all good chrille, looks like wed will be nice as well, I dont know if I will be there, I have a project to finish for tuesday… meaning I will be in the office, but if I can get it in tomorrow, then I will be there tues and wed. Would be nice to see you dudes again, Habo hasnt really been on my hitlist of most awesome spots recently : )
Vart brukar du hålla till då min vackre prins? Och vad hände med ”Skottens wave-workshop”. Jag tycker det borde tas upp igen, idén var ju lysande.
-
@JohanW 534938 wrote:
Elektriker.. när kommer du till habo?
Jag ska hämta min Kite som är på lagning i Malmö innan 10, så jag landar väl i Habo direkt efter, lite innan 11. Brydar, våld och bilar, nu jävlar blir det åka av! Så sugen.. Känns som när man var liten och hade födelsedag nästa dag.
-
hehe stoffe, I employ doctors and surgeons through the whole of sweden during the winters 🙂
Anyway, the winter waves workshop was running.. funnily enough not many people showed due to the cold weather.. I will do another when it warms up a little bit… I will know its warm when the habolocals stop crying that its too cold.. I will update tomorrow as to when I can hit the spot.
-
e de någon som kommer köra kvällen me mig när de blir gött ladd elelr?? e där senast halv 4…
Logga in för att svara.