Senaste nytt › Forums › Vågsurfing › Packar bilen och drar nästa vecka..
-
Packar bilen och drar nästa vecka..
Publicerad av anonym-anvandare på 24 september, 2005 vid 13:55..nån som är sugen på att åka konvoj?
Sträckkör till Biarritz och tuffar sen söderut lugnt och fint längs kusten och plockar några vågor, kanske över till Marocco och sen hem igen i Januari/Februari. Det är bara jag,fru och son så det kunde vara kul med lite sällskap, iaf en bit på vägen.Maila eller slå en signal.
Petter
0322-166 08
rorkarr@hotmail.comstinger svarade 19 år, 6 månader sedan 5 Medlemmar · 10 Svar -
10 Svar
-
Tjena, kommer ner till Biarritz på eftermiddagen på Lördag (1/10). Har du sett våghöjden enligt prognoserna? Kolla http://www.wetsand.com
Blir nog till att stå på stranden och titta på.
-
Gott, 28-42 fot, det är nog bäst att hålla sig på stranden.
Hur länge blir du i Biarritz? Verkar bli lite fördröjt för oss.
Min gamla farmor gav upp i dagarna så vi åker inte förrän efter begravningen. Kan tänka mig att vi är nere 9-10:de.Petter
-
Är bara borta en vecka så jag flyger hem förmiddagen Söndag den 9/10.
-
Glöm inte kameran när du står på stranden och publicera gärna dina bilder här sen. Var själv där i sommras och hade en nära döden-upplevelse i Anglet så jag vet hur stort det kan bli och då var prognosen inte ens hälften av vad den är nu!
-
Visst ska jag se till att ta lite bilder, enda som är lite tråkigt är att jag bara har 2x optisk zoom på kameran så det blir nog inte så storslaget, men något ska det väl bli.
-
Här är lite bilder från den gångna veckan i Anglet, är inte särskilt många surfbilder eftersom jag själv var ute och surfade när det var fint. Kolla kommentarerna under bilderna och leta upp bilden med en gubbe i högerkanten för stl.-referens.
-
Gott det ser ut, kanske lite stort på några av bilderna över Grand Plage. Längtar tillbaka. Missade ni San Sebastian eller bara inga bilder därifrån?
-
Körde igenom san sebastian men vi drog vidare till zarautz när vi såg att det var smog över vattnet vid spotsen i san sebastian
-
Ja, reningsverket i Zarrutz är mycket bättre än smog juh
Donostia är annars en mycket trevlig stad att stanna i bara för att käka lite pinchos och ta en cerveza eller två.
Men helt klart okey surf där annars, inga smogproblem när vi var där under juli ’02 eller så tänkte vi bara inte på det eftersom ölen var mycket billigare än Frankrike.
-
Jag var där 1993 mitt i sommaren, SHIT !!! vad jag längtar tillbaka!!!
Logga in för att svara.