Senaste nytt Forums Vågsurfing Paddla på bodyboard?

• Paddla på bodyboard?

Publicerad av lancce på 28 juni, 2010 vid 08:36

Jag behöver träna upp paddlingsmusklerna inför ett surfcamp i september, nån som testat att paddla på en bodyboard? Frågan är om det går att hålla sig flytande på den tillräckligt bra för att kunna ta sig framåt?
    Anledningen till att jag undrar är för att det ju är mycket billigare och lättare att transportera jämfört med att släpa med sig en riktig bräda.

acemattias svarade 14 år, 5 månader sedan 2 Medlemmar · 1 Svar
  • 1 Svar
  • acemattias

Medlem
    1 juli, 2010 vid 22:56

Min bodyboard flyter ok, men det är bredare än en surfbräda och obekväm att paddla med eftersom jag behöver paddla bredarmat för att inte skava armarna mot den.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vågsurfing Paddla på bodyboard?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.