Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Pads och 4wfs fenor köpes

• Pads och 4wfs fenor köpes

Publicerad av kasimir på 9 januari, 2009 vid 11:06

Tjena någon som har några pads ni vill bli av med? Skall vara sådana man fäster med skruvarna till stropparna. Dem jag har nu är sådana som satt på Tablas Pro Carbon så om ni har likadana skulle det vara nice.

Behöver även fenor till 4wfs det är en vänsterfena jag är av med. Så om ni har en sådan skulle jag bli glad.

Tack på förhand.

kasimir svarade 16 år, 2 månader sedan 6 Medlemmar · 16 Svar
  • 16 Svar
  • mat

Medlem
    9 januari, 2009 vid 11:11

@kasimir 524608 wrote:

Behöver även fenor till 4wfs tror det är en högerfena jag är av med. Så om ni har en sådan skulle jag bli glad.

Tack på förhand.

Tror att jag har. ska kolla när jag kommer hem

//M

• martent

Medlem
    9 januari, 2009 vid 12:00

Jag har helt nya! Kolla på kiteflame!

• kasimir

Medlem
    9 januari, 2009 vid 13:38

@MårtenT 524614 wrote:

Jag har helt nya! Kolla på kiteflame!

Super Soft ser ju göttiga ut, hör av mig.

• dalen

Medlem
    9 januari, 2009 vid 13:56

Fenor finns i massor hemma i Båstad så det är bara att höra av sig efter 10 mars! Är det någon spec. modell man vill ha så hör av er innan slutet av feb så hämtar jag fenor hos Dean.
    Mårten

• martent

Medlem
    9 januari, 2009 vid 14:50

Så här ser de nya padsen ut som vi har hemma! Samma som de på kiteflame fast lite annan form!

Min mail trotzig2002@yahoo.se

• kasimir

Medlem
    9 januari, 2009 vid 16:23

@Dalen 524632 wrote:

Fenor finns i massor hemma i Båstad så det är bara att höra av sig efter 10 mars! Är det någon spec. modell man vill ha så hör av er innan slutet av feb så hämtar jag fenor hos Dean.
    Mårten

Ok tackar men jag skulle behöva dem nu nästa vecka. Får se om jag kan lösa det på nått sätt.

• mat

Medlem
    9 januari, 2009 vid 22:27

@kasimir 524608 wrote:

Behöver även fenor till 4wfs tror det är en högerfena jag är av med. Så om ni har en sådan skulle jag bli glad.

Tack på förhand.

Höger eller vänster?? Du skrev vänster i pm och höger här??

Har en höger kvar! (fast det är ingen vanlig sandshark fena utan kolfiber!)

//M

• kasimir

Medlem
    9 januari, 2009 vid 22:34

@Mat 524727 wrote:

Höger eller vänster?? Du skrev vänster i pm och höger här??

Har en höger kvar! (fast det är ingen vanlig sandshark fena utan kolfiber!)

//M

Det är en vänster om det är någon annan som har eller vet någon som har en så vore jag för evigt tacksam.

• skotten

Medlem
    10 januari, 2009 vid 05:10

heheh kas, stay off the flatwater, its not good for your ability to tell right from left.

• kasimir

Medlem
    10 januari, 2009 vid 10:02

Frågan är väl om det är vänster eller höger om man tittar på brädans undersida eller översida. Jag menar den fenan som är vänsterfena om man tittar på brädans ovansida. Så jag kanske fortfarande har fel för jag vet inte om det är rätt referens.

• mat

Medlem
    10 januari, 2009 vid 12:19

@kasimir 524766 wrote:

Frågan är väl om det är vänster eller höger om man tittar på brädans undersida eller översida. Jag menar den fenan som är vänsterfena om man tittar på brädans ovansida. Så jag kanske fortfarande har fel för jag vet inte om det är rätt referens.

hehe.. tänker som du. men tyvärr det som jag har är bara en extra höger- och en mitt- fena.

Hör av dig om du ändå vill montera dom

/M

• kasimir

Medlem
    10 januari, 2009 vid 12:41

@Mat 524783 wrote:

hehe.. tänker som du. men tyvärr det som jag har är bara en extra höger- och en mitt- fena.

Hör av dig om du ändå vill montera dom

/M

Tackar så mycket för besväret har dock lyckats lösa det. Mackan som jag skall åka med har fenor, så kan det gå.

• mat

Medlem
    10 januari, 2009 vid 12:48

@kasimir 524785 wrote:

Tackar så mycket för besväret har dock lyckats lösa det. Mackan som jag skall åka med har fenor, så kan det gå.

oki bra! Var ska ni?

//M

• kasimir

Medlem
    10 januari, 2009 vid 13:19

@Mat 524787 wrote:

oki bra! Var ska ni?

//M

Vi skall till El Medano nästa söndag är tanken.

• mackan

Medlem
    10 januari, 2009 vid 13:36

@kasimir 524795 wrote:

Vi skall till El Medano nästa söndag är tanken.

Ja det e ju tanken ”som sagt vaaa”

Jag styr upp ett par fenor till gossen så han slipper känna sig som bambi på is i cut-back:sen.

Sen när vi kommer tillbaka i slutet på januari så har ni alla möjligheten att köpa en prima Xelerator 5’3 med fenor inkörda av kasimir till det förmånliga priset 2900 riksdaler

Sida 1 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Pads och 4wfs fenor köpes

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.