Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Pads & Stroppar

• eklov

Medlem
    19 september, 2004 vid 11:09

Hej!

Köp ett par ”Local Sprit” stroppar från Surfersparadise och ett par ”3D Tiny White pads” från Air Born. Har haft LS stropparna ett tag och gillar de… väntar på padsen, men de ser sköna ut!

• ollefax

Medlem
    19 september, 2004 vid 11:19

har dakine stroppar med pads, sitter skitbra, funkar dock inte så bra med skor, men annars är de de bästa jag satt foten i. De kostar en del, men har man budgeten så är det värt det.

• pepa

Medlem
    19 september, 2004 vid 13:53

Jag sökte bättre dämpning och bättre fäste och funderade länge på att byta tillbaks till bindningar men hittade precis vad jag sökte i Cabrinhas formade pads och deras vanliga widebody ultralight footstrap. Jag är kär, det enda problemet är att det kan vara svårt att få loss brädan från fötterna när man kommer in till stranden.

• pet

Medlem
    19 september, 2004 vid 16:41

Har ett par Tiny White på min oxå. Måste säga att dom e grymt sköna. Man har ändå lite frihet att vrida fötterna om man vill. Köpte från Airborn.

• kitesweden

Medlem
    19 september, 2004 vid 18:44

Vi har några Ocean Rodeo bindningar kvar (pads+straps modell -04), dom är helsköna !!
    /Mvh Lars

• rambo_johnson

Medlem
    19 september, 2004 vid 18:55

Svar till:

Hej!

Köp ett par ”Local Sprit” stroppar från Surfersparadise och ett par ”3D Tiny White pads” från Air Born. Har haft LS stropparna ett tag och gillar de… väntar på padsen, men de ser sköna ut!

[/ QUOTE ]

Sams nike Air sulor går fan itne av för hackor

• samhansson

Medlem
    19 september, 2004 vid 19:01

måste plugga imorgon ramboo så hinner inte komma ner, men ja e sugen som fän.. Ska trixa fram några bilder på de zenaste innom padsz, återkommer med mer info senare

• zebulon

Medlem
    19 september, 2004 vid 20:07

Kul att Ni gillar 3D Tiny White, grabbar… 3D grejorna har gått som smör sen HÖSTREAn började (främst XTRM hjälmen, KiteLocker II stroppar & Tiny White & Grindgy)!

Personligen är Grindgy padzen min favorit. De är lite tjockare.

Har ca 10 par kvar av båda modellerna!

/Jonas

• anonym-anvandare

Medlem
    20 september, 2004 vid 05:11

Har några Pro-limit pads och stroppar kvar.Den absolut bästa stroppen som jag har provat,grymt formstabil och enkel att justera för med eller utan skor.Du slipper garanterat´problem att få i fötterna efter boards off.
    Asy stroppar och pads för 390 sek (har några kvar)
    Peter Långens kite & badtunnor
    070-3993027
    langens-kite@umea.com

• zebulon

Medlem
    20 september, 2004 vid 12:12

Off topic: Jag vill ha en badtunna grin.gif Vill du ha kites…

/Jonas

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA