Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Pads & Stroppar
-
Pads & Stroppar
Publicerad av eddie på 19 september, 2004 vid 10:27Måste byta stroppar (och pads) på min Icon.
Vilka är bäst och vem säljer dem?zebulon svarade 20 år, 7 månader sedan 10 Medlemmar · 10 Svar -
10 Svar
-
Hej!
Köp ett par ”Local Sprit” stroppar från Surfersparadise och ett par ”3D Tiny White pads” från Air Born. Har haft LS stropparna ett tag och gillar de… väntar på padsen, men de ser sköna ut!
-
har dakine stroppar med pads, sitter skitbra, funkar dock inte så bra med skor, men annars är de de bästa jag satt foten i. De kostar en del, men har man budgeten så är det värt det.
-
Jag sökte bättre dämpning och bättre fäste och funderade länge på att byta tillbaks till bindningar men hittade precis vad jag sökte i Cabrinhas formade pads och deras vanliga widebody ultralight footstrap. Jag är kär, det enda problemet är att det kan vara svårt att få loss brädan från fötterna när man kommer in till stranden.
-
Har ett par Tiny White på min oxå. Måste säga att dom e grymt sköna. Man har ändå lite frihet att vrida fötterna om man vill. Köpte från Airborn.
-
Vi har några Ocean Rodeo bindningar kvar (pads+straps modell -04), dom är helsköna !!
/Mvh Lars -
Svar till:
Hej!
Köp ett par ”Local Sprit” stroppar från Surfersparadise och ett par ”3D Tiny White pads” från Air Born. Har haft LS stropparna ett tag och gillar de… väntar på padsen, men de ser sköna ut!
[/ QUOTE ]
Sams nike Air sulor går fan itne av för hackor
-
måste plugga imorgon ramboo så hinner inte komma ner, men ja e sugen som fän.. Ska trixa fram några bilder på de zenaste innom padsz, återkommer med mer info senare
-
Kul att Ni gillar 3D Tiny White, grabbar… 3D grejorna har gått som smör sen HÖSTREAn började (främst XTRM hjälmen, KiteLocker II stroppar & Tiny White & Grindgy)!
Personligen är Grindgy padzen min favorit. De är lite tjockare.
Har ca 10 par kvar av båda modellerna!
/Jonas
-
Har några Pro-limit pads och stroppar kvar.Den absolut bästa stroppen som jag har provat,grymt formstabil och enkel att justera för med eller utan skor.Du slipper garanterat´problem att få i fötterna efter boards off.
Asy stroppar och pads för 390 sek (har några kvar)
Peter Långens kite & badtunnor
070-3993027
langens-kite@umea.com -
Off topic: Jag vill ha en badtunna
Vill du ha kites…
/Jonas
Logga in för att svara.