Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Pads/Straps
-
Pads/Straps
Publicerad av pegge på 27 april, 2012 vid 09:41Är ute efter ett par sköna pads och straps. Någon som har ett par liggandes till försäljning? Eller tips på vilka som är bra?
De ska passa en lf influence ifrån 2010. Vet inte om det är någon standard men avståndet mellan insertsen är iaf 6 tum.
Bor i Lund så köper helst ifrån någon i Skåne trakten.
pegge svarade 12 år, 10 månader sedan 4 Medlemmar · 7 Svar -
7 Svar
-
Tack för svaren. Pad o straps är fixade. Men nu har jag inga skruvar, verkar som 2010 års influence har tum gängor i stället för millimeter gängor. Så jag skulle behöva 4 st 1/4-20 skruvar, någon som har?
-
pegge;687127 wrote:Tack för svaren. Pad o straps är fixade. Men nu har jag inga skruvar, verkar som 2010 års influence har tum gängor i stället för millimeter gängor. Så jag skulle behöva 4 st 1/4-20 skruvar, någon som har?
Får man fråga vilka pads och straps du köpte?
Jag har också köpt en LF influence från 2010 och ska till och köpa pads/straps till den, tänkte så man slipper krångla med skruvar. -
pegge;687127 wrote:Tack för svaren. Pad o straps är fixade. Men nu har jag inga skruvar, verkar som 2010 års influence har tum gängor i stället för millimeter gängor. Så jag skulle behöva 4 st 1/4-20 skruvar, någon som har?
hittar du inga så knalla in på närmsta mc butik så brukar dom ha usa gängade skruvar..
-
Köpte begagnat så det var inga skruvar till. Vet iofs inte om original skruvarna heller hade passat, verkar ju inte vara helt standard vad som används.
-
mjersen;687175 wrote:hittar du inga så knalla in på närmsta mc butik så brukar dom ha usa gängade skruvar..
Tackar för tipset. Var runt på de större byggvaruhusen samt Mekonomen o Biltema igår utan att hitta några, men ska absolut kolla upp detta.
Logga in för att svara.