• Pappaledig?

Publicerad av jofa på 27 juli, 2007 vid 12:00

Jag blir fan helt tokig på dagar som idag… sol och typ 10m/s och så sitter man fast med (sin älskade, underbara, fantastiska, bla, bla) unge på stranden. Finns det ingen som jag som åxå vill ha en timme på vattnet hellre än inget alls? Kan vi inte turas om att passa barnen och vara kitebitch en timme eller nåt. Sitta och se hur roligt alla andra har i vattnet suger juh… tröttnar ungarna på att vara på minigolfbanan finns det ju t.o.m en lekplats i Habo typ 500m norr om campingen.

patrikol svarade 17 år, 9 månader sedan 2 Medlemmar · 1 Svar
  • 1 Svar
  • patrikol

Medlem
    27 juli, 2007 vid 21:31

@JoFa 400633 wrote:

Jag blir fan helt tokig på dagar som idag… sol och typ 10m/s och så sitter man fast med (sin älskade, underbara, fantastiska, bla, bla) unge på stranden. Finns det ingen som jag som åxå vill ha en timme på vattnet hellre än inget alls? Kan vi inte turas om att passa barnen och vara kitebitch en timme eller nåt. Sitta och se hur roligt alla andra har i vattnet suger juh… tröttnar ungarna på att vara på minigolfbanan finns det ju t.o.m en lekplats i Habo typ 500m norr om campingen.

Har 4 grabbar vet precis hur det känns!

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.