Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Paradise breaks loose on thursday!
-
Paradise breaks loose on thursday!
Posted by stoorfaen on 30 augusti, 2010 at 12:12Nordlig kuling på torsdag, Boka in det i almanackan gubbar och gummor!
maca replied 14 years, 3 months ago 26 Members · 54 Replies -
54 Replies
-
Nordlig kuling norr om Stockholm??
Låter mest platt o kallt tycker ja. -
Det är dax för dig att pallra dig upp hit och visa lite västkuståka, jag bäddar soffan åt dig!
-
Ok! Måste bara fixa väst me huva o ett Formula/stort slalom kit först. Man vill ju liksom inte känna sej utanför, de fina där uppe så här års e väl att pilsnern håller sej kall o go i bilen.
-
Nej för faen, behåll oakley brickorna och zinkpastan på. Det är kul med lite exotiskt besök från varmare breddgrader! Speedosbrännan hinner du jobba upp igen…
-
chilly season är här – fram me allt man har av neopren! 🙂
tyvärr stoora problem att komma loss dessa dagar, hrmphh… -
Jag undarar som sebbe87, vart bjuds det upp till dans?
Har aldrig surfat på nordlig i sthlm, tips välkomnas.
-
Den som söker någonstans på Väddö finner nog paradise…
Följ Poppos råd och ta med allt neopren ni äger. Kan bli uschligt kallt i vattnet (och i vinden) på någon timme eller två.Sitter också illa till för att komma loss i tid för Sthlm-Väddöresa…hrmpfff
-
Hmm, väddö vore nice om det blåser mycket, då blir det runt 16.30-17.00 på salnö kanske. Vid mindre vind blir det gräddö eller erken!
-
Jag tror att det blir betydligt mindre vind på rullsand och ren onshore.
NV eller NO-O på rullsand är ju kul men rakt nord?
Byle hamn kan man väl hoppa lite i alla fall.
På med handskar o huva så kör vi på Väddö torsdag eller fredag. -
Exakt, jag vill ha nåt ställe söder om stan, finns det? Funkar själåker, eller hamnar på ornö då?
-
Det är en bit till väddö, men jag kan tänkta mig en dagstripp dit.
Log in to reply.