Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Parkvägen 1-Wipes out
-
Matthias tycker vi har lite snällare uppgång och lite kortare mellanbit på våran. Då kan man komma in snabbare och gappa lättare. Vad tror du?
-
alltså den va faktiskt rätt lugn att gapa när det blåste ordentligt men jag känner också att en något snällare uppgång kan göra att jag blir bättre vän med mina knän och då måste vi ju som sagt ha en något kortare mellanbit, så JA de ska vi. Eller fan, eller så gör vi bara en längre entry så blir den ännu fetare men med samma princip som vi snackar om. du fattar.
-
Hahahahaha. Och jag glömde säga att fotot/fotona var fett/feta. Jag ser inte Sthlm nånstans där 😉
-
Men va fan vi gör som en liten kicker-uppgång såklart! Bara en liten en! Grymt ju.
-
jess vi kör en liten kink på slutet ja! gjutet ju! jag gjorde en liten skiss om hur den kan se ut..
-
hahahahhahaa du har ju fan talang matte!
alltid lika feta paint-ritningar på steffo. -
hur gör ni när ni slänger ut era sliders i vattnet? kör ni bara på eller fixar ni nå tillstånd för att placera ut den?
-
Mäktigt med schackrutig PVC med. Ska kolla om de löser det på Vink! Annars kan vi ju alltid lägga klinkers på 🙂
Logga in för att svara.