Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Parkvägen fredag morgon

• krillan82

Medlem
    15 juni, 2007 vid 11:22

är där någon nu?

• mackan

Medlem
    15 juni, 2007 vid 14:19

hur ser det ut nere på parkv m väder o vind? funderar på att köra ner ganska omgående fr malmö om det e gött…

• jeppa

Medlem
    15 juni, 2007 vid 16:01

Regn, byig vind och så att säga alot of waves åt alla håll och kanter. Gick att köra men det var väl ingen höjdare…

• larzon

Medlem
    15 juni, 2007 vid 21:11

Hur är det att köra på parkvägen som noobie när det blåser som imorgon, ca 9 m/s ostlig vind, tar jag mig vatten över huvet om jag sticker dit? Har precis kommit upp på brädan men har ingen lust att vänta på att vinden ska vända…..

• skotten

Medlem
    16 juni, 2007 vid 01:19

hahah not a good idea with your 14 co2!

feel free to come down and lifestyle though!

Tony

• larzon

Medlem
    16 juni, 2007 vid 08:47

Men det borde ju funka om man lindar in sig i ett gäng kuddar o tar en MC hjälm på hoet! det håller ju för allt…

Jag kommer nog ner en runda!

• larzon

Medlem
    16 juni, 2007 vid 08:50
    skotten;390677 wrote:
    hahah not a good idea with your 14 co2!

feel free to come down and lifestyle though!

Tony

Men det borde ju funka om man lindar in sig i ett gäng kuddar o tar en MC hjälm på hoet! det håller ju för allt…

Jag kommer nog ner en runda!

• dezzi

Medlem
    16 juni, 2007 vid 15:00

Blåste rätt bra ett tag nere på Parkvägen idag! Gissa vem som äntligen kom upp på brädan?? :laugh:

• eddie

Medlem
    16 juni, 2007 vid 15:13

Grattis!
    Ett ännu större grattis till att du har så mycket stamina så du gav dig ut överhuvudtaget i detta väder 😉

• sidpiraya

Medlem
    16 juni, 2007 vid 15:14

Ja gött tryck, kämpa på du åker snart skiten av habo locals 🙂

• larzon

Medlem
    16 juni, 2007 vid 16:51

Kul att du kom upp på brädan idag Dezzi :-)..när jag väl kom ner till PV så hade vinden försvunnit!

• mjersen

Medlem
    16 juni, 2007 vid 17:54

@sidpiraya 390756 wrote:

Ja gött tryck, kämpa på du åker snart skiten av habo locals 🙂

kommer hon upp på brädan så ligger hon fen steget före habo locals, vi e bara ett gäng posers.

• krillan82

Medlem
    16 juni, 2007 vid 18:10

@mjersen 390779 wrote:

kommer hon upp på brädan så ligger hon fen steget före habo locals, vi e bara ett gäng posers.

Japp står fel på loggan… ska stå Habo Ljung Local lifestyler. en fråga bara kan man själv bestäma när man ska flyga iväg eller? och går det att styra draken?

• skotten

Medlem
    16 juni, 2007 vid 20:22

Cocktail surf forever…..

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Parkvägen fredag morgon

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.