Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Parkvägen fredag morgon
-
Parkvägen fredag morgon
Publicerad av jeppa på 15 juni, 2007 vid 05:26Sticker till PV nu…
0709514799
skotten svarade 17 år, 9 månader sedan 9 Medlemmar · 14 Svar -
14 Svar
-
hur ser det ut nere på parkv m väder o vind? funderar på att köra ner ganska omgående fr malmö om det e gött…
-
Regn, byig vind och så att säga alot of waves åt alla håll och kanter. Gick att köra men det var väl ingen höjdare…
-
Hur är det att köra på parkvägen som noobie när det blåser som imorgon, ca 9 m/s ostlig vind, tar jag mig vatten över huvet om jag sticker dit? Har precis kommit upp på brädan men har ingen lust att vänta på att vinden ska vända…..
-
hahah not a good idea with your 14 co2!
feel free to come down and lifestyle though!
Tony
-
Men det borde ju funka om man lindar in sig i ett gäng kuddar o tar en MC hjälm på hoet! det håller ju för allt…
Jag kommer nog ner en runda!
-
skotten;390677 wrote:hahah not a good idea with your 14 co2!
feel free to come down and lifestyle though!
Tony
Men det borde ju funka om man lindar in sig i ett gäng kuddar o tar en MC hjälm på hoet! det håller ju för allt…
Jag kommer nog ner en runda!
-
Blåste rätt bra ett tag nere på Parkvägen idag! Gissa vem som äntligen kom upp på brädan?? :laugh:
-
Grattis!
Ett ännu större grattis till att du har så mycket stamina så du gav dig ut överhuvudtaget i detta väder 😉 -
Ja gött tryck, kämpa på du åker snart skiten av habo locals 🙂
-
Kul att du kom upp på brädan idag Dezzi :-)..när jag väl kom ner till PV så hade vinden försvunnit!
-
@sidpiraya 390756 wrote:
Ja gött tryck, kämpa på du åker snart skiten av habo locals 🙂
kommer hon upp på brädan så ligger hon fen steget före habo locals, vi e bara ett gäng posers.
-
@mjersen 390779 wrote:
kommer hon upp på brädan så ligger hon fen steget före habo locals, vi e bara ett gäng posers.
Japp står fel på loggan… ska stå Habo Ljung Local lifestyler. en fråga bara kan man själv bestäma när man ska flyga iväg eller? och går det att styra draken?
Logga in för att svara.