Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › parkvägen idag?
-
parkvägen idag?
Publicerad av johanw på 6 augusti, 2007 vid 05:50lär ju kunna bli lite bris idag.. drar ner efter plugget hoppas de blir vid lunch.. frodo e du på idag?
gadget svarade 17 år, 7 månader sedan 10 Medlemmar · 14 Svar -
14 Svar
-
sorry johan idag är stora åka cableparken dagen i köpenhamn..
-
Vänligen, ligg lågt idag. En av få sommardagar i år, gissa om det finns gott om badande där idag. Låt de ha denna dag utan chans att reta sig på en tjomme som tar en jävla massa plats med otäcka linor som barnen kan trassla in sig i (ej troligt jag vet, men en regnstressad förälder kan få spel av mindre)
/tönt -
@Tha_Nerd 403122 wrote:
Vänligen, ligg lågt idag. En av få sommardagar i år, gissa om det finns gott om badande där idag. Låt de ha denna dag utan chans att reta sig på en tjomme som tar en jävla massa plats med otäcka linor som barnen kan trassla in sig i (ej troligt jag vet, men en regnstressad förälder kan få spel av mindre)
/töntIgnorerad av samtliga…?
no offence.. -
Ignorerad Japp!!
Funderar att dra till Habo och rigga och köra bland barnfamiljerna en dag….Habo Locals uppskattar det säkert!
/nörd -
@Tha_Nerd 403252 wrote:
Ignorerad Japp!!
Funderar att dra till Habo och rigga och köra bland barnfamiljerna en dag….Habo Locals uppskattar det säkert!
/nörddamn, jag tror bestämt att du just kvalificerade
dig till att passa in på mitt ”dagens ord”: Ignoranus..Ciao!
-
”damn, jag tror bestämt att du just kvalificerade
dig till att passa in på mitt ”dagens ord”: Ignoranus..”Humor…
-
Ser ut som det blir lite vind idag också så jag tänkte ut och leka lite med min nylagade vän i eftermiddag kanske vid 3-tiden. Nån som är sugen på parkvägen?
Logga in för att svara.