Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Parkvägen imorrn?

• skejtar_henke

Medlem
    4 februari, 2005 vid 13:06

Jag är sugen. Men jag har ju vådträckt och inte så sugen på bodydragga när det är så kallt. ser ju ut som sydligt. då funger ju habo med.. Fast det ser ju ut som det ska bli mer vind där nere.
    Men jag är sugen som fan ändå.

• pjoter

Medlem
    4 februari, 2005 vid 13:38

om det blåser nog till habo så kör jag också massa hellre där. de kan man ju se imorrn. men man e grymt sugen på att köra iaf.

• patrikol

Medlem
    4 februari, 2005 vid 14:41

Jag är duktigt sugen med! Torrdräkt och splitter ny Torch 14. tongue.gif

• bohm

Medlem
    4 februari, 2005 vid 15:01

Svar till:

Jag är duktigt sugen med! Torrdräkt och splitter ny Torch 14. tongue.gif

[/ QUOTE ]

Har inte du proklamerat att det inte behövs torris… har du övergett oss som fortfarande bara kör med våtdräkt?? smile.gif

• lalliso

Medlem
    4 februari, 2005 vid 15:13

Tre pers från NL kommer garanterat vara ut någonstan på näset imorgon

Patrikol jag är fen lite besviken på dig att du kör med torris

Lalle

• brickan

Medlem
    4 februari, 2005 vid 15:32

Jag körde med våtdräkt minst 2 timmar i måndags och det var inga problem!
    Tricket ligger mycket i att ha ett underställ under dräkten.
    Ett ricktigt underställ är till för att transportera ut fukten till nästa lager vilket sker i en våtdräkt.
    Dessutom värmer ett underställ rätt mycket och det vet ju alla som har haft ett.

• pjoter

Medlem
    4 februari, 2005 vid 16:15

jadu patrik.
    din status har faktiskt sjunkit rätt rejält sen du övergav våtdräkten. grin.gif

fan jag vill ha torrhandskar, kroppen håller man sig ju rätt varm om men det e jobbigt å förfrysa fingrarna varenda jädra gång man e i vattnet.

• bohm

Medlem
    4 februari, 2005 vid 16:40

jag fryser oxå ofta om fingrarna, särskilt om man bodydraggat en stund… Bästa sättet att få värme i dom är att när man står på brädan och kör, så snurrar man armanrna så att blod “slungas” ut i fingertopparna…

• skejtar_henke

Medlem
    4 februari, 2005 vid 16:46

Så vad satsar vi på.. Eller väntar vi och kollar vinden imorgon. När tänker folket köra. Kanske vi ska köra ihop. Roligare att åka ihop

• pjoter

Medlem
    4 februari, 2005 vid 16:58

jag tycker vi väntar och ser tills imorrn. jag kör hellre i habo om det är möjligt.
    vart vi än åker vill jag bara göra en blixtvisit om nu inte solen lyser och det är gott på land. orkar inte köra så länge med infektion i kroppen å de blir så helvetes kallt å vänta på nån torrdräktsnisse som kan hålla på i timmevis.

• stellan

Medlem
    4 februari, 2005 vid 17:19

Ha det så kul I Habo imorgon! Patrik, fenskruvarna är vanliga m6 20 mm och finns på klas olsson för 30 spän (10 st)

• luuddee

Medlem
    4 februari, 2005 vid 17:23

ja slår en pling imorrn jag e definiitivt sugen.. =)

• patrikol

Medlem
    4 februari, 2005 vid 17:24

Jag står alltid för vad jag säger det behövs inte någon torrdräkt men om man har en så är det säkert skönt. Jag kommer att använda våtdräkt igen när det blir lite varmare. grin.gif

• lalliso

Medlem
    4 februari, 2005 vid 17:30

ludde gör det för helvete

• patrikol

Medlem
    4 februari, 2005 vid 21:49

Gött verkar inte bli tillräckligt med vind tyvärr. Jag tog en Torch 14 kvm jag med så vi får väl ut och testa dom tillsammans om nu inte du får kört först på semestern vilket vi får hoppas att vinden är med er.

Sida 1 av 4

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Parkvägen imorrn?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.