Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Parkvägen torsdag?
-
Parkvägen torsdag?
Publicerad av anr på 2 juli, 2008 vid 07:48Kan det bli nåt? Tänkte kring 1-2 tiden…
sourra svarade 16 år, 10 månader sedan 20 Medlemmar · 49 Svar -
49 Svar
-
Tror nog det kan bli bra! Får se när jag kan sluta jobbet och kanske ta mig ner!
-
Ska försöka komma till antingen 9 stanna till 2, eller köra från typ 4 och framåt, Johan och några till kör garanterat på em. /Ses!
-
Jag undrar hur är det med badgäster och tyska turister.
Är det inte bökigt där ner nu när vi har fint väder?
-
Mmm, ibland kan det vara sjukt med folk i vattnet där o då får man surfa någon annanstans.
-
@Thorbjorn 479455 wrote:
Jag undrar hur är det med badgäster och tyska turister.
Är det inte bökigt där ner nu när vi har fint väder?
det är livsfarligt. Åk inte dit.
-
jag ska kita!! men de blir kanske LA istället får se.. sjukt drygt om de e massa badande.. kommer vid 5 tiden..
-
funderar på att dra ner och köra hel dag.. när planerar ni som ska ner mitt på dagen att vara där?
-
Kör vid 12 tiden kanske från malmö.. om någon vill åka med och köra några timmar på parkis eller LA mitt på dagen slå en signal på 0706034681 eller så ses vi där.
Jag tar med grill.
/Calle
-
@Call3 479568 wrote:
Kör vid 12 tiden kanske från malmö.. om någon vill åka med och köra några timmar på parkis eller LA mitt på dagen slå en signal på 0706034681 eller så ses vi där.
Jag tar med grill.
/Calle
Jag kollar var det blir i morgon. Kan köra till vilket som.
-
-
åk till klagshamn, inte värt att riskera parkvägen med en massa badande i vattnet
-
Till alla tidiga morgonsurfare! Vi Damo , alex o jag kommer satsa på Parkis eller Falsterbo. Ca kl 9 åker vi, Calle, om du vill (inte hittar på folk) ring mig(din granne) på 0762 69 72 11
Logga in för att svara.