Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Parkvägen torsdag?
-
Blev en underbar dag i Lundåkra 11:00-15:30 med bra drag i 12an skönt att kunna köra med shorts och rashguard strålande sol.
Härligt
-
BIG UP till Calle för att hookade oss med korvar i just i rättan tid och tog med brädan..
Kul att se så många nya fejjor på parkis oxo..det var nog en av sommarens fetaste morgon, förmiddags sessions!
Fett kul!!! -
Jag såg ditt sms för sent Patric 🙁 var utan batteri hela förmiddagen..hoppas du hittade bra vind;)
-
@Molle73 479886 wrote:
Jag såg ditt sms för sent Patric 🙁 var utan batteri hela förmiddagen..hoppas du hittade bra vind;)
Inte lätt att veta att du var slut i batteriet just då! 😉
Det blev riktigt gött i LA men jag hade nog gillat vågorna bättre på parkis.
Var det inga problem med badande?
-
Vi höll oss till höger (från parkeringen på parkis sett) så ingen tyckte det var jobbigt, bara kul för alla tror jag:)
-
Det var den skönaste kite sessionen jag varit med om. Strålande sol, bra vind och massor me surfare. Tack för en goshig surfupplevelse till alla ni som var där.
mvh Seb -
Verkligen kanon idag! Dyker det upp några bilder här på steffo? 🙂
-
Var det nån som plåtade? Kunde ju vara kul! Kan bara hålla med i ”Falsterbos” kommentar! En super session!
-
Jo men det var på eftermiddan va? (När det var byigt, choppigt och trist;) ??
-
heheh yea, nice to see you all on the beach.. oldskool boys tore up today.. little pics for ya. Lets all not forget Pjoters face melting girlfriend!
-
Någon bild på mig med den vit/svart/röda rippehrn? Skulle vara grymt!
Logga in för att svara.