Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Parkvägen torsdag?

• sourra

Medlem
    3 juli, 2008 vid 22:35

Could you please make the pics a little smaller? I can still see what was in front of the camera when you pulled the trigger. =)

• skotten

Medlem
    4 juli, 2008 vid 05:08

sourra is nothing but a whining old bastard, just like his board except its green… but not really…

• pjoter

Medlem
    4 juli, 2008 vid 11:23

hahaha, du e en fin snuskgubbe som hänger i buskarna du tony! 🙂 🙂
    tur du tog på bilen förresten, du la märke till att den var helt nytvättad för första gången på flera år va?

Fick du inga balla bilder på mig då, jag som posade allt va jag kunde.

Haha, henke, den sista onehanded-gubbaraileyn är helt undebar!!!!

• sourra

Medlem
    4 juli, 2008 vid 18:03

@skotten 480002 wrote:

sourra is nothing but a whining old bastard, just like his board except its green… but not really…

Hehe, just kidding. Sweet shots though I’d just like them in higher resolution. Will I be seeing you saturday?

Sida 4 av 4

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Parkvägen torsdag?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.