Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Partaja/Surfa i Varberg 2-4 november

• Partaja/Surfa i Varberg 2-4 november

Publicerad av sourra på 30 oktober, 2007 vid 19:08

Jag har fått ta stafettpinnen av Djevulen som inte har möjlighet att styra upp stugorna denna helg. Planen är samma som förra helgen – hyra några stugor i Apelviken för att kalasa och minnas säsongen som har gått. Och åka såklart. Denna helg kör vi oavsett om vi har tur med vinden eller ej – vi måste ju få det här överstökat :santa:

Så vitt jag vet är jag följande på förhand klara för festligheter:

Jag själv
    Fru Sourra
    Che_Riff
    Skotten + 8 skåningar (korrekt uppfattat? Tony, skriv Steffo-namn på alla du har med dig)

Alla som vill vara med – skriv här nedanför så vi får koll på hur många stugor som behövs.

johanw svarade 17 år sedan 22 Medlemmar · 93 Svar
  • 93 Svar
  • haze

Medlem
    30 oktober, 2007 vid 19:12

Jag kommer.. Vet inte om jag sover över än. Återkommer om det. Styr du upp våra drakar och brädor?

• sourra

Medlem
    30 oktober, 2007 vid 19:15

Ok, frågan gäller alltså hur många som vill bo på Surfcampet i Apelvikens stugby.

(Vi får höras om kites och brädor Hasse)

• wakenils

Medlem
    30 oktober, 2007 vid 19:21

jag vill bo där lördag-söndag iaf

• skotten

Medlem
    30 oktober, 2007 vid 19:39

Skotten,
    Gh0st
    krillan82
    johanW
    wiken
    Per (tummen)
    Henkeskateren
    Jonaish
    christian12345

thats all I have so far…..

• djevulen

Medlem
    30 oktober, 2007 vid 19:52

jag kommer förbi vid20tiden på fredag med ölen så ni inte kör torrt

• skotten

Medlem
    30 oktober, 2007 vid 20:05

PFFF no fkkin chance we aint drinking… expect to get drawn on….

• gh0st

Medlem
    30 oktober, 2007 vid 20:05

Blir riiiktigt najs…joysticknajs.

• johanw

Medlem
    30 oktober, 2007 vid 20:08

@skotten 425569 wrote:

PFFF no fkkin chance we aint drinking… expect to get drawn on….

ja för jag ska ju ha med spritpennor den här gång… va så jobbigt o måla med bläckpennor…

• skotten

Medlem
    30 oktober, 2007 vid 20:09

anyway we are going up on friday and coming home sunday

• djevulen

Medlem
    30 oktober, 2007 vid 20:39

skotten,har du en sådan häringa med dig i bagaget,,måste ju skydda vattenskallen http://www.ontopsports.com/catalog_2/product_info.php?products_id=190&osCsid=1ae440ecc0c67d122f828506e8cd43de

• skotten

Medlem
    30 oktober, 2007 vid 20:45

yeah consider it done.. I have to bring up stuff for other people as well.

If anyone else wants something to keep them warm (other than me hahaha) then just say so before thursday night.

• larssa

Medlem
    30 oktober, 2007 vid 21:01

@djevulen 425580 wrote:

skotten,har du en sådan häringa med dig i bagaget,,måste ju skydda vattenskallen http://www.ontopsports.com/catalog_2/product_info.php?products_id=190&osCsid=1ae440ecc0c67d122f828506e8cd43de

Tror du den värmer då 😉

Är det någon som skall upp från skåne på lördag em och hem sön em som vill ha sällskap å dela soppa?

• wakenils

Medlem
    30 oktober, 2007 vid 21:02

@skotten 425584 wrote:

yeah consider it done.. I have to bring up stuff for other people as well.

If anyone else wants something to keep them warm (other than me hahaha) then just say so before thursday night.

Kan du plocka med skor så man kan testa ut rätt storlek?
    Funderar på ett par mystic blade: http://www.ontopsports.com/catalog_2/product_info.php?cPath=27&products_id=199&osCsid=67cc0d1389a814ce5862d281271d48ca Men vill inte köpa fel storlek, skulle gissa på att jag ska ha 41-42.

• skotten

Medlem
    30 oktober, 2007 vid 21:49

yeah sorted.. I have a 43 and a 44 that I dont mind people taking in the water as well.

• edorf

Medlem
    30 oktober, 2007 vid 23:13

@JohanW 425572 wrote:

ja för jag ska ju ha med spritpennor den här gång… va så jobbigt o måla med bläckpennor…

Helt raett johan.. men akta dig. Tony har lovat att ge tillbaka..

han var en riktig buse mot mig.. hans revansch var att inte lasa upp bilen sa jag kunde fa min sovsack..

sa mucka inte med bad-ass-mother-skotten…

Sida 1 av 7

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Partaja/Surfa i Varberg 2-4 november

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.