Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Partaja/Surfa i Varberg 2-4 november

• krillan82

Medlem
    30 oktober, 2007 vid 23:16

fan ta gurun om han sänker lördagen.

• thorn

Medlem
    31 oktober, 2007 vid 06:58

Du sourra jag skulle vilja boka en plats i en stuga lör-sön.
    Finns det ngn man kan åka med på väg upp? Tänkte hoppa på ngn stans mellan Hbg och halmstad. fredag kväll eller lördag morgon.

• sourra

Medlem
    31 oktober, 2007 vid 08:31

@Thörn 425640 wrote:

Du sourra jag skulle vilja boka en plats i en stuga lör-sön.
    Finns det ngn man kan åka med på väg upp? Tänkte hoppa på ngn stans mellan Hbg och halmstad. fredag kväll eller lördag morgon.

Ok, då har vi 14 stycken som uttryckligen sagt att de ska bo. Keep ’em coming!

• jonaish

Medlem
    31 oktober, 2007 vid 10:17
    JohanW;425572 wrote:
    ja för jag ska ju ha med spritpennor den här gång… va så jobbigt o måla med bläckpennor…

Ska de målas, så ska de målas på riktigt…

Hihihiii 😀

• skotten

Medlem
    31 oktober, 2007 vid 11:03

I dont think we should use black…. its funnier if we have loads of different colours and do the insane clown face on stoffe again.

• lolve

Medlem
    31 oktober, 2007 vid 12:42

Jonaish lär dig logga in på din egna data!

• johanw

Medlem
    31 oktober, 2007 vid 17:08

@skotten 425680 wrote:

I dont think we should use black…. its funnier if we have loads of different colours and do the insane clown face on stoffe again.

hahaha de va ba fan bra kul me 😀 hahah shit va vi såg ut dagen efter 😀

• gonzo

Medlem
    31 oktober, 2007 vid 17:18

hehe så det blir livat nu i helgen då. lördagen ser ju ut att leverera fint i abay.
    det är bara att gå några få meter från stugan å rigga kiten då det är ju perfect. man kanske skulle ta och masa sig in till vbg å slagga där. så att man kan swinga några bägare öl med lite andra kitare.

• johanw

Medlem
    31 oktober, 2007 vid 17:22

Ja för faaiiinnn. doit U CAN DOOOIT

• jonaish

Medlem
    31 oktober, 2007 vid 17:45

Vart äre bäst dåå?

läje- eller äppel-stranden?!?!…

• haze

Medlem
    31 oktober, 2007 vid 17:56

Avvakta tills på Lördag morgon så får vi se då.. Just nu verkar det bli mest västligt. Men det hinner ju ändra sig flera gånger så 😉

• sourra

Medlem
    31 oktober, 2007 vid 19:18

@gonzo 425763 wrote:

hehe så det blir livat nu i helgen då. lördagen ser ju ut att leverera fint i abay.
    det är bara att gå några få meter från stugan å rigga kiten då det är ju perfect. man kanske skulle ta och masa sig in till vbg å slagga där. så att man kan swinga några bägare öl med lite andra kitare.

Anders, ska jag sätta upp dig på listan? Ja/Nej? Fre-Sön eller Lör-Sön?

• gonzo

Medlem
    31 oktober, 2007 vid 19:27

är inte fre-lör ett alternativ då?? det är ju gott å vakan upp redigt bakis å det första man tar på sig är våtisen å sen går ut fortafarande full å börjar pumpa upp sin kite å sen spyr, sen är det bara till att sticka ut å kötta
    jag har ju inte så långt hem men va fan det kan va trevligt att bo i abay igen.
    man kommer ju tro att man är i ett annat land nu när det blir så mycket skåningar hehe ( fan va stryk jag kommer få om jag fortsätter)

det måste ligga lite på syd om det ska va riktigt bra i läjet

• sourra

Medlem
    31 oktober, 2007 vid 21:18

@gonzo 425796 wrote:

är inte fre-lör ett alternativ då??

Det går nog att lösa. Men förmodligen blir alla stugorna bokade fre-sön, eventuellt blir en stuga bokad lör-sön.

• krillan82

Medlem
    31 oktober, 2007 vid 22:47

Faaaaan bara onsdag. Lägntar som faaan. Kommer bli super duper.

Sida 2 av 7

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Partaja/Surfa i Varberg 2-4 november

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.