Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Partaja/Surfa i Varberg 2-4 november

• tjoppe

Medlem
    31 oktober, 2007 vid 22:59

Vafan ska jag vara i sthlm för nu då?
    De Suger…………

• sourra

Medlem
    31 oktober, 2007 vid 23:12

Det kommer landa på ca 125:-/skalle för ett dygn och ca 170:-/skalle för två dygn (lite beroende på hur många vi klämmer in i varje stuga). Solklart mycket högre value på att stanna fre-sön. Det är ju så billigt att till och med ni killar och tjejer som bor i Varberg kan unna er en helg i stugbyn. Se det som ren semester. Ingen sambo som tjatar om disk (eller renovering, Svinet) – bara förlustelse.

• ziik

Medlem
    1 november, 2007 vid 07:49

hur trötta tänker ni vara lördag morgon? Tänkte ut å döna lite på morgon/förmiddag… Har ett något pressat schema denna helg. Så det är nog enda stunden det finns tid…

• gh0st

Medlem
    1 november, 2007 vid 07:55

Folk kommer nog gå ut o kita tidigt på lördag.

• djevulen

Medlem
    1 november, 2007 vid 08:22

satt å såg på lokaltvn,,de lovade 13-17 på lördag,västligt åxå så då rockar det

• jonaish

Medlem
    1 november, 2007 vid 08:32
    djevulen;425895 wrote:
    satt å såg på lokaltvn,,de lovade 13-17 på lördag,västligt åxå så då rockar det

hoppas de inte blir mer…

Lördag
    Mellan väst och nordväst, 10-14 m/s. Dygnets högsta vindhastighet 15 m/s

Windguru visar bara 12m/s
    http://www.windguru.cz/int/index.php?sc=89

• krillan82

Medlem
    1 november, 2007 vid 09:08

fan vad fett… vi vet ju alla vad som kommer hända. Dom lovar 13. alltså kommer det bli ca 10m/s och det är ju kalas. Jag och Johan W kommer fan vakna tidigtt å trycka i oss litte gröt sen ut och leka. tror vi e på vattnet senast 10. förhoppningsvis tidigare.

• jonaish

Medlem
    1 november, 2007 vid 09:24
    Krillan82;425910 wrote:
    fan vad fett… vi vet ju alla vad som kommer hända. Dom lovar 13. alltså kommer det bli ca 10m/s och det är ju kalas. Jag och Johan W kommer fan vakna tidigtt å trycka i oss litte gröt sen ut och leka. tror vi e på vattnet senast 10. förhoppningsvis tidigare.

Mooahaha… diii ska vi bli tre pågar om!

• wiken

Medlem
    1 november, 2007 vid 09:43

allt låter sjukt najs. jag har redan inhandlat en go mängd 5,2an! jadå!

• krillan82

Medlem
    1 november, 2007 vid 10:08

wiken… snacka me johan om med vem du ska åka me. verkar som om du å per (tummen) kanske kan åka me skejtarhenke

• sourra

Medlem
    1 november, 2007 vid 10:14

Blir det inget folk från 08 eller Halmstad?

• wiken

Medlem
    1 november, 2007 vid 10:49

låter bra stoff! ringer honom.

• gonzo

Medlem
    1 november, 2007 vid 16:05

@sourra 425853 wrote:

Det är ju så billigt att till och med ni killar och tjejer som bor i Varberg kan unna er en helg i stugbyn. Se det som ren semester. .

ja jag tror jag tar en lill semester i abay. det här kan ju bli hur trevligt som helst. en stor samling med törstiga idioter som är dumma nog att kroka fast sig i en stor drake när det blåser som fan.
    kan det bli mycket bättre

• sourra

Medlem
    1 november, 2007 vid 16:47

@gonzo 426000 wrote:

ja jag tror jag tar en lill semester i abay. det här kan ju bli hur trevligt som helst. en stor samling med törstiga idioter som är dumma nog att kroka fast sig i en stor drake när det blåser som fan.
    kan det bli mycket bättre

15 st…

• debkausf

Medlem
    1 november, 2007 vid 18:53

Jag e på! Gonzo bokar mig!

Sida 3 av 7

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Partaja/Surfa i Varberg 2-4 november

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.