Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Partaja/Surfa i Varberg 2-4 november

• tjoppe

Medlem
    31 oktober, 2007 vid 22:59

Vafan ska jag vara i sthlm för nu då?
    De Suger…………

• sourra

Medlem
    31 oktober, 2007 vid 23:12

Det kommer landa på ca 125:-/skalle för ett dygn och ca 170:-/skalle för två dygn (lite beroende på hur många vi klämmer in i varje stuga). Solklart mycket högre value på att stanna fre-sön. Det är ju så billigt att till och med ni killar och tjejer som bor i Varberg kan unna er en helg i stugbyn. Se det som ren semester. Ingen sambo som tjatar om disk (eller renovering, Svinet) – bara förlustelse.

• ziik

Medlem
    1 november, 2007 vid 07:49

hur trötta tänker ni vara lördag morgon? Tänkte ut å döna lite på morgon/förmiddag… Har ett något pressat schema denna helg. Så det är nog enda stunden det finns tid…

• gh0st

Medlem
    1 november, 2007 vid 07:55

Folk kommer nog gå ut o kita tidigt på lördag.

• djevulen

Medlem
    1 november, 2007 vid 08:22

satt å såg på lokaltvn,,de lovade 13-17 på lördag,västligt åxå så då rockar det

• jonaish

Medlem
    1 november, 2007 vid 08:32
    djevulen;425895 wrote:
    satt å såg på lokaltvn,,de lovade 13-17 på lördag,västligt åxå så då rockar det

hoppas de inte blir mer…

Lördag
    Mellan väst och nordväst, 10-14 m/s. Dygnets högsta vindhastighet 15 m/s

Windguru visar bara 12m/s
    http://www.windguru.cz/int/index.php?sc=89

• krillan82

Medlem
    1 november, 2007 vid 09:08

fan vad fett… vi vet ju alla vad som kommer hända. Dom lovar 13. alltså kommer det bli ca 10m/s och det är ju kalas. Jag och Johan W kommer fan vakna tidigtt å trycka i oss litte gröt sen ut och leka. tror vi e på vattnet senast 10. förhoppningsvis tidigare.

• jonaish

Medlem
    1 november, 2007 vid 09:24
    Krillan82;425910 wrote:
    fan vad fett… vi vet ju alla vad som kommer hända. Dom lovar 13. alltså kommer det bli ca 10m/s och det är ju kalas. Jag och Johan W kommer fan vakna tidigtt å trycka i oss litte gröt sen ut och leka. tror vi e på vattnet senast 10. förhoppningsvis tidigare.

Mooahaha… diii ska vi bli tre pågar om!

• wiken

Medlem
    1 november, 2007 vid 09:43

allt låter sjukt najs. jag har redan inhandlat en go mängd 5,2an! jadå!

• krillan82

Medlem
    1 november, 2007 vid 10:08

wiken… snacka me johan om med vem du ska åka me. verkar som om du å per (tummen) kanske kan åka me skejtarhenke

• sourra

Medlem
    1 november, 2007 vid 10:14

Blir det inget folk från 08 eller Halmstad?

• wiken

Medlem
    1 november, 2007 vid 10:49

låter bra stoff! ringer honom.

• gonzo

Medlem
    1 november, 2007 vid 16:05

@sourra 425853 wrote:

Det är ju så billigt att till och med ni killar och tjejer som bor i Varberg kan unna er en helg i stugbyn. Se det som ren semester. .

ja jag tror jag tar en lill semester i abay. det här kan ju bli hur trevligt som helst. en stor samling med törstiga idioter som är dumma nog att kroka fast sig i en stor drake när det blåser som fan.
    kan det bli mycket bättre

• sourra

Medlem
    1 november, 2007 vid 16:47

@gonzo 426000 wrote:

ja jag tror jag tar en lill semester i abay. det här kan ju bli hur trevligt som helst. en stor samling med törstiga idioter som är dumma nog att kroka fast sig i en stor drake när det blåser som fan.
    kan det bli mycket bättre

15 st…

• debkausf

Medlem
    1 november, 2007 vid 18:53

Jag e på! Gonzo bokar mig!

Sida 3 av 7

Logga in för att svara.

31 av 93 svar oktober 2007
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA