Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Partaja/Surfa i Varberg 2-4 november
-
Det kommer landa på ca 125:-/skalle för ett dygn och ca 170:-/skalle för två dygn (lite beroende på hur många vi klämmer in i varje stuga). Solklart mycket högre value på att stanna fre-sön. Det är ju så billigt att till och med ni killar och tjejer som bor i Varberg kan unna er en helg i stugbyn. Se det som ren semester. Ingen sambo som tjatar om disk (eller renovering, Svinet) – bara förlustelse.
-
hur trötta tänker ni vara lördag morgon? Tänkte ut å döna lite på morgon/förmiddag… Har ett något pressat schema denna helg. Så det är nog enda stunden det finns tid…
-
satt å såg på lokaltvn,,de lovade 13-17 på lördag,västligt åxå så då rockar det
-
djevulen;425895 wrote:satt å såg på lokaltvn,,de lovade 13-17 på lördag,västligt åxå så då rockar det
hoppas de inte blir mer…
Lördag
Mellan väst och nordväst, 10-14 m/s. Dygnets högsta vindhastighet 15 m/sWindguru visar bara 12m/s
http://www.windguru.cz/int/index.php?sc=89 -
fan vad fett… vi vet ju alla vad som kommer hända. Dom lovar 13. alltså kommer det bli ca 10m/s och det är ju kalas. Jag och Johan W kommer fan vakna tidigtt å trycka i oss litte gröt sen ut och leka. tror vi e på vattnet senast 10. förhoppningsvis tidigare.
-
Krillan82;425910 wrote:fan vad fett… vi vet ju alla vad som kommer hända. Dom lovar 13. alltså kommer det bli ca 10m/s och det är ju kalas. Jag och Johan W kommer fan vakna tidigtt å trycka i oss litte gröt sen ut och leka. tror vi e på vattnet senast 10. förhoppningsvis tidigare.
Mooahaha… diii ska vi bli tre pågar om!
-
allt låter sjukt najs. jag har redan inhandlat en go mängd 5,2an! jadå!
-
wiken… snacka me johan om med vem du ska åka me. verkar som om du å per (tummen) kanske kan åka me skejtarhenke
-
@sourra 425853 wrote:
Det är ju så billigt att till och med ni killar och tjejer som bor i Varberg kan unna er en helg i stugbyn. Se det som ren semester. .
ja jag tror jag tar en lill semester i abay. det här kan ju bli hur trevligt som helst. en stor samling med törstiga idioter som är dumma nog att kroka fast sig i en stor drake när det blåser som fan.
kan det bli mycket bättre
Logga in för att svara.