Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Partaja/Surfa i Varberg 2-4 november
-
kom igen mer folk de komemr ju fan bli vind på lördag o sol söndag läget för lite roadtrip då!!!
-
Skulle vilja anmäla min gode vän Sebastian (pungen) Ljundal alias Frillan.
En sovplats i stuga fre-sön. -
Fassiken vad gött det kommer bli. Har nästan packat allt. så ca kl 17.00 hämtar vi upp Johan i lomma sen e det Partyväg till Varberg
-
jag tittar in vid 20 tiden på fredag och då vill jag inte se några nycktra surfare,,,jag tar med ölen till er tror jag har 6-7 lådor kvar,,,det ska bli kul å få ett ansikte på alla steffoianer
-
djevulen;426045 wrote:jag tittar in vid 20 tiden på fredag och då vill jag inte se några nycktra surfare,,,jag tar med ölen till er tror jag har 6-7 lådor kvar,,,det ska bli kul å få ett ansikte på alla steffoianer
vi vill ha brudar oxå!
-
Ha roligt. Jag vill vara med, men kan inte.. Kan någon ta såna här initiativ i vår också??
-
Jag tar med en SUP-bräda också ifall någon vill testa lite prima surf.
-
Vi tar lite bilder till dig Jens & dricker bärs åt daj!
hur blir de med stereo i stugan?
-
Det finns surroundsystem, dvd, projektor, dator, internetuppkoppling och akvarium i alla stugor så det behöver ni inte tänka på. Däremot tror jag att sängkläder inte ingår.
-
-
Sorry Chrille, jag glömde markera lite grejer med rött. Men en laptop och några små speakers kan ju funka.
-
Tufft! Om ni vill ha med filmer upp redan på fredag så kan ni komma förbi mig och hämta dem. Tror att den bästa jag har är “Next”.
-
Markera med rött? Nu fattar jag inte. Hur eller hur: Jag har glömt mina småhögtalare i Danmark, så jag kan bara ta med laptop…
Logga in för att svara.