Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Partaja/Surfa i Varberg 2-4 november

• sourra

Medlem
    1 november, 2007 vid 18:57

Du gjorde det just själv =)
    16 st…

• johanw

Medlem
    1 november, 2007 vid 19:20

kom igen mer folk de komemr ju fan bli vind på lördag o sol söndag läget för lite roadtrip då!!!

• thorn

Medlem
    1 november, 2007 vid 19:20

Skulle vilja anmäla min gode vän Sebastian (pungen) Ljundal alias Frillan.
    En sovplats i stuga fre-sön.

• krillan82

Medlem
    1 november, 2007 vid 19:23

Fassiken vad gött det kommer bli. Har nästan packat allt. så ca kl 17.00 hämtar vi upp Johan i lomma sen e det Partyväg till Varberg

• djevulen

Medlem
    1 november, 2007 vid 19:35

jag tittar in vid 20 tiden på fredag och då vill jag inte se några nycktra surfare,,,jag tar med ölen till er tror jag har 6-7 lådor kvar,,,det ska bli kul å få ett ansikte på alla steffoianer

• jonaish

Medlem
    1 november, 2007 vid 19:37
    djevulen;426045 wrote:
    jag tittar in vid 20 tiden på fredag och då vill jag inte se några nycktra surfare,,,jag tar med ölen till er tror jag har 6-7 lådor kvar,,,det ska bli kul å få ett ansikte på alla steffoianer

vi vill ha brudar oxå!

• milkman

Medlem
    1 november, 2007 vid 19:38

Ha roligt. Jag vill vara med, men kan inte.. Kan någon ta såna här initiativ i vår också??

• sourra

Medlem
    1 november, 2007 vid 19:40

Jag tar med en SUP-bräda också ifall någon vill testa lite prima surf.

• jonaish

Medlem
    1 november, 2007 vid 19:43

Vi tar lite bilder till dig Jens & dricker bärs åt daj!

hur blir de med stereo i stugan?

• sourra

Medlem
    1 november, 2007 vid 20:14

Det finns surroundsystem, dvd, projektor, dator, internetuppkoppling och akvarium i alla stugor så det behöver ni inte tänka på. Däremot tror jag att sängkläder inte ingår.

• christian12345

Medlem
    1 november, 2007 vid 20:17

Fett! Jag tar med massa film.

• johanw

Medlem
    1 november, 2007 vid 20:19

@christian12345 426061 wrote:

Fett! Jag tar med massa film.

sweet man gör de!! tar me lite jag oxå

• sourra

Medlem
    1 november, 2007 vid 20:20

Sorry Chrille, jag glömde markera lite grejer med rött. Men en laptop och några små speakers kan ju funka.

• christian12345

Medlem
    1 november, 2007 vid 20:21

Tufft! Om ni vill ha med filmer upp redan på fredag så kan ni komma förbi mig och hämta dem. Tror att den bästa jag har är “Next”.

• christian12345

Medlem
    1 november, 2007 vid 20:23

Markera med rött? Nu fattar jag inte. Hur eller hur: Jag har glömt mina småhögtalare i Danmark, så jag kan bara ta med laptop…

Sida 4 av 7

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Partaja/Surfa i Varberg 2-4 november

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.