Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Partaja/Surfa i Varberg 2-4 november
-
@christian12345 426065 wrote:
Tufft! Om ni vill ha med filmer upp redan på fredag så kan ni komma förbi mig och hämta dem. Tror att den bästa jag har är “Next”.
när komemr du upp?
-
Skal anmäla min god vän Sebastian Ljundahl alias frillan till en stuga fre-sön.
-
Japp det är uppfattat. Det är samma kille som du anmälde lite högre upp i tråden va? 17 st stugstollar är vi nu.
-
kolla här om ni vill ha film ftp://87.96.177.118 användare steffo och pass eh-rules,,,,men vad fan det e väl inte en familjehelg,,,nä sup å surfa med er istället,,det e mycket mognare
-
How many crates of beer should I bring up?? 150 each (24 beers)
-
Udsigt
Farvandsudsigter, der gælder til lørdag morgen, udsendt kl. 05.30.Skiftende under 6 m/s. I eftermiddag syd, tiltagende til 5 til 10 m/s, og i nat sydvest, drejende vest, tiltagende til kuling, 10 til 15 m/s. Moderat til god sigt, i nat stedvis regn med moderat sigt.
-
Hittills anmälda:
Sourra
Fru Sourra
Che_riff
Wacko-Nils
Skotten,
Gh0st
krillan82
johanW
wiken
Per (tummen)
Henkeskateren
Jonaish
christian12345
Thörn
Gonzo
Gonzos Kusin
Debkåusf (Vilket jävla namn!)
Frillan18 st alltså
Extra anmälningar eller avanmälningar måste göras innan 11:30 idag för sen går jag offline över helgen. Därefter är man föremål för Baltic Inkasso. Alla stugorna kommer vara bokade fre-sön och jag kommer ha cashat i förväg för alla så ta med 170:-/skalle så jag slipper ligga ute med flis längre än nödvändigt. Vill man nå mig så görs det enklast på nummer 070-444 58 00.
-
Vad är adressen till stugorna? Nån som har en hitta.se kartlänk?
-
-
gh0st;426166 wrote:Vad är adressen till stugorna? Nån som har en hitta.se kartlänk?
Logga in för att svara.