• andersbq

Medlem
    2 april, 2007 vid 10:54

Onsdag ä nog bra i Haga, (Öland) runt 15m/s väst, men Långfedag fm så ska du vara på västkusten = Varberg, runt 10 m/s NV, sedan vrider det till V på Lördagen och ökar igen till 10 m/s. Soligt runt 10 grader i luften och 8 i vattnet. Ser ut som fin påsk för vissa. Kunde man bara slippa släktmiddagarna så vore livet helt underbart!

• k-man-2

Medlem
    2 april, 2007 vid 14:33

hur kommer påsken se ut i malmö (klagis/habo) vs. öland (haga park)?

morsan vill ju att man ska komma ”hem” till påsk. är det lönt att bila till kalmar med brädan på taket eller kommer det vara kört för haga?

(har endast en 5.0 rigg)

• andersbq

Medlem
    2 april, 2007 vid 14:50

Långfredagen kan nog bjuda på lite planing med 5,0 på Öland, iallafall fm kan du räkna med 6-10 m/s. Även Skåne och Blekinge får runt 10m/s västligt.

Sedan kan nog annandag påsk bli intressant. Kanske uppåt 10-15m/s…
    Både västkust och östkusten!

• k-man-2

Medlem
    2 april, 2007 vid 17:27

tack andersbq! nu blir det lättare att bestämma sig för något inför den stundande och förhoppningsvis riktikgt BLÅSIGA helgen.

• andersbq

Medlem
    2 april, 2007 vid 20:29

Hupp, men mina gissningar är baserade på prognoser, visserligen proffskällor, men eftersom det är en vecka framåt så är det +/- 5m/s på alla mina bud. Dock skulle förvåna om det är under 5 m/s i södra sverige kommande vecka. Tror inte det blir några kulingar heller. (utom i morgon tisdag) Själv ser jag fram emot att köra mitt nya Naish AMP 6,5, perfekt i 6-10 meter!

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.