Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing pasport i lidköping ska man akta sig för

• pasport i lidköping ska man akta sig för

Publicerad av anonym-anvandare på 2 juli, 2001 vid 14:33

denna butik håller ALDRIG vad de lovat, trots lagd handpenning levererades inte de brädor man beställt, tre kompletta bic techno med rigg. Det ursäktades i en månad, flera ggr per vecka innan det kröp fram att brädorna inte fanns. någon kompensation fick man inte heller
    denna butik (som även ställer ut hos bunk i hammarby hamnen)med dess ägare är en stor hög med bajs och borde plockas bort från marknaden.

nonne

no

anonym-anvandare svarade 23 år, 4 månader sedan 12 Medlemmar · 40 Svar
  • 40 Svar
  • syke

Medlem
    2 juli, 2001 vid 16:31

bra att du varnar, det finns inget värre än ruttna butiker.

• anonym-anvandare

Medlem
    2 juli, 2001 vid 19:09

Bunk i Hammarby flyttar det var nästan tomt i butiken i dag 2/7.
    inte för att jag gråter för det.

• anonym-anvandare

Medlem
    2 juli, 2001 vid 19:18

Hej!
    Skulle vilja hissa varningsflagg för OUTLETSPORT.NU.
    Finns det någon koppling mellan passport och outletsort?
    Outletsport håller mycket bra priser!
    Jag beställde ett segel från outletsport, på bilden i annonsen var det av årsmodell 00, men det jag fick var äldre.
    Jag ringde och klagade. Vi kom överens om en kompensation på 200kr, som dom skulle skicka snarast.
    Tror ni jag fått några pengar?? Nej!

• jonnew

Medlem
    2 juli, 2001 vid 19:23

Tidigare har det varit endel (icke-positivt) snack om PA, de verkar inte ha bättrat sig det minsta…slutsatsen är enkel: köp grejer nånannanstans för PA blåser folk!

• anonym-anvandare

Medlem
    2 juli, 2001 vid 21:07

det liknar mitt fall en del, då jag blivit lovad utrusting till bra priser som sedan inte finns. jag tror att outlet affären här till en polare till pa. vi har haft en del konakter nyligen gällande min utrustning som aldrig kom och min jakt efter en ny bräda som HAN SKULLE ordna…då har han nämnt en polare som har en butik med lite begat i…troligen outlet, men jag inte säkert…

no

• anonym-anvandare

Medlem
    2 juli, 2001 vid 21:09

pa sport har bytt både hem nummer och nummer till butiken, jag har terrat en hel del och inte helt obefogat. killen e ett arsle

no

• anonym-anvandare

Medlem
    2 juli, 2001 vid 21:10

måste hålla med, trist att det förekommer för det finns en marknad för fler butiker

no

• watertouch

Medlem
    2 juli, 2001 vid 21:29

Det borde väl inte vara så ofantligt jobbigt att fixa till en najs site för postorderförsäljning à la datorbutiken.com

Visst, datorprylar har ju en något större marknad än surf, men ändå. Det finns alldeles för många risiga surfshoppar på nätet, nån borde ju kunna fixa nåt. Ärligt talat har jag nog inte sett en enda snygg site med bra bilder och info om prylarna.

• poopzilla

Medlem
    3 juli, 2001 vid 08:31

Instämmer. Hissa pestflaggan.

Har också blivit lovad prylar på Bunk som man senare inte levererat, fastän dom lovat på heder och samvete. Verkar som om dom lägger ner nu (åtminstonde vindsurfingen) vilket är vad dom förtjänar med den kundhanteringen.

• steffo

Medlem
    3 juli, 2001 vid 08:32

Vad har han för nummer? Behöver det pronto!!

/Steffo

• anonym-anvandare

Medlem
    3 juli, 2001 vid 14:49

ledsen för din skull men glad för min, att jag inte är ensam.

no

• anonym-anvandare

Medlem
    3 juli, 2001 vid 14:52

0510-21630 till butik
    0510-547069 till hem
    samt 0739-724563 mob

0510 nr är utbytta och sedermera hemliga…undra varför

no

• steffo

Medlem
    4 juli, 2001 vid 05:42

Är det någon som vet om butiken i lidköping är öppen och vad som finns där?

/S

• anonym-anvandare

Medlem
    4 juli, 2001 vid 13:02

dom jävlarna skall skinnflås och användas som vimplar vid havet!!!!!!!! Såna som dom bör inte få driva butiker men nu är det nog slut för dom

• anonym-anvandare

Medlem
    4 juli, 2001 vid 14:21

det enda som finns är en bunt med skitsnack…

nonne

no

Sida 1 av 3

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing pasport i lidköping ska man akta sig för

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.