Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing pasport i lidköping ska man akta sig för

• dude

Medlem
    4 juli, 2001 vid 15:55

har hört att det är en viss butik nämnd surfman som håller på att få problem med ärligheten också. ajaj. inte bra. hoppas de reder ut det hela. men mer ska vi inte snacka om den saken just nu.
    vi får se hur det går 🙂

-nicke

• anonym-anvandare

Medlem
    4 juli, 2001 vid 16:13

Tycker att om man beställer prylar till extremt bra pris
    får man vara lite överseende med lite strul o leveranser…..
    (Som köpare kan man ju alltid tacka nej till köp om det nu dröjer…)
    Annars kan man köpa SkitDyrt hos någon annan.
    Jag har köpt en del grejjor till superpris o en del har jag inte fått
    i tid, men då köper man det av någon annan..ju..
    Keep on rockin PA.

• anonym-anvandare

Medlem
    4 juli, 2001 vid 19:15

antar att detta är PA eller en “go” vän…
    och visst…LITE strul och tom en hel del strul får/bör man ta när priserna är bra, men att INTE FÅ NÅGRA prylar även då handpenning är erlagd sedan 6 mån kallar jag en hög med bajs även fast jag fick € tillbaka. Jag har sålt mina gamla grejjer och står nu helt utan. kanske dumt av mig men vem kunde ana detta…INTE JAG

no

• joce

Medlem
    4 juli, 2001 vid 19:44

Har endel strul med dem själv just nu…

• lankanhome-se

Medlem
    4 juli, 2001 vid 22:57

vill bara tillågga att jag alltid köpt Prylar av PA under min 16åriga tid som surfare
    och har alltid fått mina grejer i tid men till ett absolut mycket bättre pris
    än alla andra surfaffärer i sweden.
    men man väljer ju själv var man vill handla eller?
    så sluta gör ner folk som försöker göra sig ett levebröd på våran hobby
    och samtidigt hålla bra priser
    varken Bä eller Bu med PA himself bara en vänligt bemött kund
    hos honom

• dude

Medlem
    5 juli, 2001 vid 10:03

du lankan@home.se verkar ju ha ganska bra pejl på hur PA fungerar och vilka förutsättningar som gäller när man köper grejer av honom. du har ju köpt grejer av honom 16 år!!! saken är den att PA och vissa andra surfhandlare är dåliga på att informera sina kunder. kan inte du ge några tips – för jag är säker på att det ligger mer i saken än att PA är en jäkla skitstövel
    -nicke

• edgedaniel

Medlem
    5 juli, 2001 vid 12:57

Dom är alltid ärliga och mysiga, stöddar sej aldrig och så har dom så grymt bra priser!!!

Stackars oss svenskar som inte har en endaste affär som man kan handla ur….

• joce

Medlem
    5 juli, 2001 vid 14:03

Grymmmmt bra priser vet jag inte om jag håller med om…
    Däremot känns det alltid bättre att gå in i en butik och kunna gå därifrån med prylarna under armen, vore man inte fattig så =)
    Appråpå mitt tidigare inlägg så löste det sig idag

• lankanhome-se

Medlem
    5 juli, 2001 vid 14:11

ska jag dela med av mina erfarenheter om hur man köper en surfpryl hos PA?ha ha
    det kommer att kosta mucho

• anonym-anvandare

Medlem
    5 juli, 2001 vid 15:13

detta skall inte spåra ut i något slags kompis förlåtande….en tredje part i detta fall kan INTE säga att PA e ok…..för han kan INTE hantera kunder som man bör…helst då dessa beställt saker för sommaren redan hösten före…och det då skulle finnas tillgängligt. SÅ ÄR DET MED DET…jag hoppas MYCKET att alla hans affärer går åt skogen…de flesta i alla fall.

no

• anonym-anvandare

Medlem
    5 juli, 2001 vid 15:14

skönt, då har ju du sommaren fixad =)

no

• challgren

Medlem
    6 juli, 2001 vid 08:22

Jag skulle handla prylar av PA för 6 år sedan och under en hel vår lovades det att det skulle skickas eller att prylarna var skickade utan att några prylar dök upp, dvs han ljög rakt upp i ansiket på mig. Efter 8 veckors väntan var det fingret upp och dra åt helvete till den snubben.
    Har en polare som beställde ny mast av honom, och när den kom så var den begagnad!!!! Efter 5 veckors väntat utan att någon ny mast dök upp lyckades han göra upp och byta den mot en våtdräkt istället…som tur var…men va faan…

/Christian

• lankanhome-se

Medlem
    6 juli, 2001 vid 10:26

nu ere så att jag e tredje part i det här fallet serru nonne
    vet inte kanske bara haft tur med tanke på vad ni skriver om killen
    lycka till i fortsättningen
    Och kom ihåg att det är vi kunder som styr surfbutikerna och inte tvärtom
    så dom kan inte husera hur som helst då kommer lilla konsumentombudsmannen inoch gör sitt jobb
    Krille

• anonym-anvandare

Medlem
    6 juli, 2001 vid 14:07

hal som en ål…

no

• anonym-anvandare

Medlem
    6 juli, 2001 vid 15:28

Bäste John Iselsten du har inte berättat hela sanningen, ni bokade och betalade hand penning på 3 st Techno med rigg på vår höst rea varor som skulle hämtas o betalas senare under hösten.
    När ni kontaktade oss i maj och ville köpa brädorna hade vi tyvärr sålt dem vi ber åter igen om ursäkt för det.
    Ni sa då att ni skulle gå till en annan butik i Stockholm o köpa samma brädor ,vår affär var då avslutad och hand penningen var återbetald.
    Märkligt nog ringer du igen o frågar om jag kan fixa fram likvärdiga prylar jag svarar då att jag ska göra mitt bästa.
    Senare ringer jag dej o talar om vad jag har att erbjuda, din kompis ringer o säger att det låter intressant, han ska åka till västkusten kommande helg så det skulle passa bra att komma förbi o då var ni välkomna , men när jag senare nästa dag får ett märkligt mail från dej undrar jag om du är frisk, efter det mailet blir det inga mer affärer med dej, du är en oseriös kund jag tycker bara synd om dej.
    Obs tänker inte lägga ner mer tid på dej så det blir inga fler inlägg.
    Pa

Sida 2 av 3

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing pasport i lidköping ska man akta sig för

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.