Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing pasport i lidköping ska man akta sig för

• anonym-anvandare

Medlem
    6 juli, 2001 vid 15:36

EFTER ÖK MED DIG, FLUMMIS, SKULLE BRÄDORNA HÄMTAS UNDER VÅREN ´01.
    UNDRAR VEM SOM ÄR FRISK…DU LJUGER SÅ MYCKET FÖR DINA KUNDER ATT DU MÅSTE BYTA NUMMER…BÅDE HEM & TILL JOBB…PAJAS ÄR DU & KOMMER FÖRMODLIGEN ALDRIG RO HEM EN LYCKAD AFFÄR…HOPPAS JAG

LÖGNARE

no

• dude

Medlem
    6 juli, 2001 vid 16:12

bra då kan ju jag summera lite av det som krille dolt för oss (jaja krille, så enorma hemligheter är det inte) pa och vissa andra surfhandlare är små människor som oss andra men ändock lite mer småsinta, kortsinta eller vad man nu ska kalla det av förnödenhet kanske. dessutom är de alldeles för välvilliga i relation till vad de verkligen förmår att genomföra (typiskt små surfhandlare haha). lösningen är snabba korta affärer. inga om, när, kanske, i framtiden eller sekundära till dessa; överenskommelser, handpenning, förhoppningar o väntan i onödan. där har vi allt skulle jag tro. lev väl 🙂

Mvh,

nicke

• anonym-anvandare

Medlem
    6 juli, 2001 vid 18:29

“Senare ringer jag dej o talar om vad jag har att erbjuda, din kompis ringer o säger att det låter intressant, han ska åka till västkusten kommande helg så det skulle passa bra att komma förbi “

Min fråga är: Stämmer detta?
    Att det låter intressant, då kan inte hatkänslorna varit så stora
    som det verkar? Då verkar det inte som om ni var så fullständigt
    lurade, för då hade man väl inte sagt att det låter intressant?
    Eller var du och din kompis inte synchade på vad som hade hänt?

Berätta – detta är spännande!
    /Sivert Ö

• lankanhome-se

Medlem
    7 juli, 2001 vid 00:31

låter som om du beskriver dom flesta stora och små företag som finns i hela världen
    och det ör völ det som det går ut på att tjäna pengar snabbt
    eller?

• martin

Medlem
    7 juli, 2001 vid 11:15

All heder år PA. Han är en av få surfhandlare som vågar sätta priserna lägre än SP-kollektivet. Det går alltid att få bra priser, speciellt på begagnade grejor. Dessutom finns det ingen som har lika bra koll på sina kunders utrustningar. Man blir lika förvånad varje gång man får höra “kan du inte ta den där 44-fenan som du köpte av mig -99… ” och liknande fraser.
    Jag har aldrig haft något strul med leveranserna om PA har sagt att har prylarna på plats. Det som kan ta tid ibland är om han säger att han ska kolla med folket i Stockholm eller Göteborg och att det säkert går att fixa fram grejor. Men då är det ju andras leveranstider som påverkar och då kanske PA lovar lite för mycket för att kunna hålla det.

En god regel är att aldrig köpa någonting innan man har ringt och kollat med PA vad han tar för samma grejor.

/Nöjd PA-kund

• anonym-anvandare

Medlem
    7 juli, 2001 vid 22:18

Ibland tror man att man har svaret… tydligen inte denna gången.
    Dagens tips – bli inte journalist…

• anonym-anvandare

Medlem
    7 juli, 2001 vid 22:37

“betalade hand penning på 3 st Techno med rigg på vår höst rea varor som skulle hämtas o betalas senare under hösten.
    När ni kontaktade oss i maj “

“EFTER ÖK MED DIG, FLUMMIS, SKULLE BRÄDORNA HÄMTAS UNDER VÅREN ´01”

detta verkar vara fakta mot fakta eller förtal mot förtal eller lögner mot …
    maj är inte våren, snarare sommar
    bara så ni vet

surfa hårt!!! emellanåt…

• anonym-anvandare

Medlem
    8 juli, 2001 vid 08:16

jag ser att det är blandade känslor om detta…vilket är trist
    jag kan väl tillägga att vi är tre killar som var med om detta, inte bara jag, i det fall någon betvivlar fakta

no

• dude

Medlem
    8 juli, 2001 vid 09:56

nonne, gör det inte så komplicerat nu. pa sålde brädorna du hade lagt handpenning på och fick inte tag på några nya till dig så enkelt är det väl och det är väl något som andra kan lära sig av

nu får ni lägga ner attityderna och stridsyxan för det börjar bli lite betungande

en tjejpolare blev föresten lovad av pa på liknande sätt. pa sa att han skickat grejen på posten och att den snart skulle komma. fast den kom aldrig och var aldrig skickad heller o det gick jag kommer inte ihåg om det var tre veckor eller tre månader som hon inte kunde surfa för att hon litade på pa att grejen skulle komma. hon blev grymt ledsen o besviken i alla fall.

-nicke

• anonym-anvandare

Medlem
    8 juli, 2001 vid 22:18

Hmm
    trodde alla hade lärt sig vid det här laget…..
    -Lägg aldrig handpenning till en surfhandlare!!

Är det nån som nån gång fått grejorna i tid när man lagt handpenning?

Sida 3 av 3

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing pasport i lidköping ska man akta sig för

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.