Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Passa på och köp ny 12a billigt!

• jagkallaspiotrellerpete

Medlem
    12 oktober, 2010 vid 16:03
    ag.;635332 wrote:
    :ooo: sandlådenivån är nådd, jag hämtar chips och cola, ser ut att kunna utvecklas till en riktigt underhållande tråd detta.

du vet inte om att du skriver med den mest hatiska av dem alla, haha

annonsera via tråd har jag inte haft problem med innan och kommer inte ha i fortsättningen. ibland är inte annonserna i köp o sälj up to date och vill man sälja så, fine…

va tog du för chips?

• aka_kalle

Medlem
    13 oktober, 2010 vid 16:18

jag tar 2!

• schweinsteiger

Medlem
    14 oktober, 2010 vid 14:44
    Davids;635326 wrote:
    Gråt en skvätt.. Skit i att läsa de inlägg du inte vill läsa, det står ju glasklart i Rubriken vad tråden handlar om! Eller kanske ska man börja böla över alla ämnen man tycker är ointressanta..

med det resonemanget så kan vi ju lika gärna stänga ned köp o sälj avdelningen. Är det så du vill ha det Davids?

• acemattias

Medlem
    14 oktober, 2010 vid 21:41

Sluta gnalla!
    Att nagon ar desperat och annonserar i forumet ar ju bra, da vet man att det gar att pruta fett,
    3000 bjudet inklusive frakt, worldwide:smirk:

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Passa på och köp ny 12a billigt!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.